Vállalkozási keretszerződés – Komplex automata akadálymentesítő rendszer üzemeltetés és támogatás, valamint fejlesztési szolgáltatás
beszerzése Beszerzendő szolgáltatások meghatározása Az Ajánlatkérőnél korábban bevezetésre került Automata akadálymentesítő
alkalmazások, webes felületek és valamennyi hozzájuk szorosan kapcsolódó komponensek (továbbiakban Rendszer) vonatkozásában
folyamatos üzemeltetési, tám...
Vállalkozási keretszerződés – Komplex automata akadálymentesítő rendszer üzemeltetés és támogatás, valamint fejlesztési szolgáltatás
beszerzése Beszerzendő szolgáltatások meghatározása Az Ajánlatkérőnél korábban bevezetésre került Automata akadálymentesítő
alkalmazások, webes felületek és valamennyi hozzájuk szorosan kapcsolódó komponensek (továbbiakban Rendszer) vonatkozásában
folyamatos üzemeltetési, támogatási és eseti megrendelés alapján fejlesztési szolgáltatások nyújtása. A Rendszer üzemeltetéséhez
az infrastruktúrát az Ajánlatkérő biztosítja. A Rendszer a következő részekből áll: - Külső feliratfájl kezelő (KÜFE) - Menedzsment
rendszer (MER) - Broadcast kijátszáshoz szükséges komponensek - WPF alkalmazás MINTAKONFIGURÁCIÓS TÁBLÁZAT – a beszerzés tárgyára
vonatkozóan Cikkszám KM szerinti megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység SWF01-SZOLG18 Alkalmazás és alkalmazás infrastruktúrához
tartozó üzemeltetési szolgáltatáshoz szolgáltatásmenedzser 7*24 (1 hónap/fő) 24 hónap/fő SWF01-PV Projektvezető (1 óra) 750
óra SWF01-SZF Szoftverfejlesztő (1 óra) 3250 óra SWF01-ÜERSZ Üzleti elemző/rendszerszervező (1 óra) 900 óra SWF01-T Tesztelő
(1 óra) 700 óra SWF01-VSZF Vezető szoftverfejlesztő (1 óra) 2400 óra Az ajánlatkérő a fenti teljes mintakonfigurációra kéri
a részletes árajánlatot megtenni a DKÜ által előírt excel táblázat (ajánlati árlista sablon) szerint, mely a dokumentáció
3. Segédletének 6. sz. melléklete. A mintakonfigurációs táblázatban jelölt SWF01-PV, SWF01-SZF, SWF01-ÜERSZ, SWF01-T, SWF01-VSZF
cikk-számok tekintetében a becsült teljes keretmennyiség: összesen 8 000 óra. Ajánlatkérő a mintakonfigurációs táblázatban
jelölt SWF01-PV, SWF01-SZF, SWF01-ÜERSZ, SWF01-T, SWF01-VSZF cikkszámok tekintetében a becsült teljes keretmennyiség 70%-ának
lehívására vállal kötele-zettséget. Az SWF01-SZOLG18 cikkszámhoz tartozó mennyiség nem keretmennyiség, tekintettel arra, hogy
a rend-szer támogatási szolgáltatást a nyertes ajánlattevő a szerződéskötéstől számított 24 hónapig tartó időtar-tam alatt
folyamatos szolgáltatásként nyújtja a rendelkezésre állási feltételek szerint. Alkalmazásüzemeltetés támogatás szolgáltatás
(L3) Nyertes Ajánlattevő feladata Level 3 szinten olyan szakértő biztosítása, aki szerződéskötést követően folyamatos teljesítés
mellett maximum 2 héten belül mélységében ismeri a Rendszer működését/funkcionalitását, az adatbázis szerkezetet, valamint
a rendszer fizikai és logikai architektúráját. Nyertes Ajánlattevőnek a Rendszer üzemeltetés támogatás (üzemeltetői support
szolgáltatás) tevékenység során az alábbi tevékenységeket kell ellátnia: • Üzemzavar- és hibaelhárítás • Üzembiztosság biztosítsa
a 24/7/365-ös (azaz az év valamenyi napján 24 órás) rendelkezésre állással • Hibaelemzés (gyökér ok feltárás és értékelés)
• Rendelkezésre állás a válaszidők táblázatban megjelölt kereteken belül (1. sz. táblázat) • Incidensek (hibák) elemzése és
elhárítása az egyes hiba kategóriákhoz rendelt megoldási időn belül (2. sz. táblázat) • Szakértői kompetencia folyamatos fenntartása
• Havi riport készítése a bejelentett incidensek státuszára vonatkozóan Rendelkezésre állás és válaszidők Nyertes ajánlattevő
feladata a Hibabejelentő rendszerben bejelentett hibák kezelése és megoldása azok prioritása szerint. Az elvárt rendelkezésre
állás: Napi rendelkezésre állás Napi 24 óra (0:00 – 23:59) Heti rendelkezésre állás 7 x 24 (munkanapokon és munkaszüneti napokon
egyaránt) SLA biztosított incidensszám (éves keret) korlátlan Release ciklus (éles és teszt rendszerre kiadandó release-k
gyakorisága) szükség szerint 1. számú táblázat Az elvárt válaszidők ügyfélszolgálati időben Hiba prioritása Hibaelhatárolás
megkezdése* Prioritási szint definíciója 1 (kritikus) 2 munkaórán belül A Rendszer olyan hibája, amely az Ajánlatkérő legfőbb
üzleti folyamatait (pl. folyamatos, biztonságos adáskijátszás, folyamatban lévő műsorgyártás) ellehetetleníti, vagy a Rendszer
biztonságát veszélyezteti, vagy a kapcsolódó Rendszer(ek) üzembiztonságát veszélyezteti, vagy az Ajánlatkérő harmadik féllel
szemben fennálló kötelezettségeinek határidőben történő teljesítését akadályozza és a Rendszer adott funkciója, vagy komponense
semmilyen megkerülő megoldással nem használható. 2 (súlyos) 8 munkaórán belül A Rendszer általános funkcionalitásában, működésében
jelentkező hiba, mely a Rendszer üzemszerű működését, vagy az Ajánlatkérő üzleti folyamatának általános működését veszélyezteti,
adatvesztést, vagy adatinkonzisztenciát okoz a Rendszerben, vagy a kapcsolódó Rendszer(ek)ben. 3 (normál) 40 munkaórán belül
A Rendszer üzemszerű működését hátráltató hiba, mely az Ajánlatkérő üzletmenetét nem akadályozza, azonban a funkció használata
többletmunkával, vagy elkerülő megoldások használatával jár. 4 (alacsony) 80 munkaórán belül A Rendszerben előforduló olyan
hiba, mely nincs kihatással a Rendszer általános funkcionalitására, működésére, vagy az Ajánlatkérő üzleti folyamatának általános
működése szempontjából nem releváns. 2. számú táblázat *Ajánlatkérő munkaórának tekinti a külön jogszabály szerinti munkanapokon
9.00 és 17.00 óra közé eső valamennyi 60-60 perces időtartamot. Amennyiben a hiba feloldásához szükséges a kapcsolódó rendszer
szolgáltatójának a bevonása is, a válaszidő a szolgáltató válaszidejével kitolódik. Erőforrásszükséglet: Cikkszám KM szerinti
megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység SWF01-SZOLG18 Alkalmazás és alkalmazás infrastruktúrához tartozó üzemeltetési szolgáltatáshoz
szolgáltatásmenedzser 7*24 (1 hónap/fő) 24 hónap/fő Lehívható keretóraszám Változáskezelési szolgáltatás során végrehajtandó
tevékenységek: a Rendszerhez kapcsolódóan az Ajánlatkérő által meghatározott szoftverfejlesztési és tanácsadási feladat, többek
között a rendszer üzemeltetése során felmerülő változtatásokra, bővítésekre, hibajavításokra, integrációs feladatokra, jogszabálykövetésre,
a kapcsolódó dokumentációk elkészítésére és informatikai biztonsági feladatok elvégzése vonatkozó igények teljesítésére. *****
Folyt. II.14