Kapcsolat
I.D.: 107557933

2. szm. - M28 sorozatú 001 psz. mozdony javítása

A szerződés típusa:
Szolgáltatásmegrendelés
A dokumentum típusa:
Egyéb információ
CPV kódok:
50221000-0
Ajánlatkérő szervezet:
BKV Vasúti Járműjavító Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövid összefoglaló:
A21 (M28) tip., 001 psz. vasúti tehervontató mozdony C-jelű javítása, mérőműszerek cseréje, nyomatékváltó-fokozatváltó villamos vezérlő rendszer korszerűsítése.
1. A21 (M28) tip., 001 psz. vasúti tehervontató mozdony C-jelű javítása

• javításba adás és javításból visszavétel az M3 metró Kőér utcai járműtelepén, a jármű oda-vissza szállítása a Vállalkozó feladata;
• teljeskörű mosás, tisztítás, olaj- és zsír mentesítés;
• Jármű teljes szétszerelése, mechanikus és elektromos berendezések, alkatrészek bontása, valamint minden olyan további alkatrészek eltávolítása, melyek biztosítják a hozzáférést a zárt, takart felületekhez további vizsgálatok, és javítás céljából. ellenőrzések, ellenőrző mérések, vizsgálatok, kimérések, szemrevételezés, minőségvizsgálat;
• öregedésre hajlamos, a vizsgálathoz kötötten kötelezően cserés, üzemi élettartamot elhasznált, vagy a következő vizsgálatig elegendő üzemi élettartammal nem rendelkező alkatrészek cseréje;
• karosszéria, lakatos- és kárpitosmunkák, javítások;
• korrózióvédelem, festés, fényezés;
• üzemanyag ellátó rendszer és hűtőrendszer átmosása, szűrők és üzemanyagok cseréje;
• összeszerelés, beüzemelés, beszabályozás;
• hatósági vizsgára történő felkészítés;
• műszaki leírás szerinti műveletcsoportok elvégzése.
A C-jelű javítás tekintetében az ajánlati árnak tartalmaznia kell az alábbiakat:
• a „C” javítás technológia szerint elvégzett javítások munkadíját
• beszerzési díjakat
• a technológiában előírt anyagok: villamos-, levegős-, járműszerkezeti anyagok, cserélendő alkatrészeinek költségét
• a T-M 74 technológiában felsorolt munkákat: a mozdony fékrendszerének, teljes villamos berendezésének, hajtóművének, nyomatékmódosítójának, és a rába gyártámányú dízelmotorjának „C” jelú javítását, valamint a futómű, csatlások, csapágyak felújítása, és a futásbiztonsági ellenőrzések költségeit.
• a mozdony teljes külső és belső fényezését
• a jármű oda-vissza szállítását
2. Műszerfal panel, műszerek: a mozdony összes műszereinek cseréje:
A mozdony vezetőasztal jelenlegi ergonómiai kialakítása és műszerezettsége a hosszútávú fenntarthatóságnak nem felel meg.
A mozdony üzembiztos működtetéséhez szükséges a műszerfal panel átalakítása és a rajta található műszerek, visszajelzők, kapcsolók modernizálása, cseréje.
A műszerfal panel kialakításának követelményei:
• Illesztés a mozdony meglévő villamos rendszeréhez
• Illesztés a régi vezetőasztal panelen lévő elrendezéséhez
• Gyors és egyszerű beépíthetőség
• Könnyű karbantartás és hosszútávú alkatrész utánpótlás
• Preferált nyomógomb család EAO 04-es széria
A régi műszerfal panelről leszerelésre kerülő berendezések, alkatrészek - műszaki leírás szerint.
Az új műszerfal panelre beépítésre kerülő berendezések, alkatrészek - műszaki leírás szerint
3. Nyomatékváltó-fokozatváltó villamos vezérlő rendszer korszerűsítése
A mozdony fokozatváltójának villamos vezérlő rendszere régi elavult, bizonytalan a hosszútávú fenntarthatóságnak nem felel meg. A fokozatváltó villamos vezérlő rendszer, modernizálása szükséges.
Az új fokozatváltó villamos PLC rendszer és vezérlő szoftver az M28 sor. dízel hidraulikus, mechanikus sebességváltóval épített mozdonyok részére kerül kifejlesztésre, a rájuk vonatkozó követelmények és üzemeltetési feltételek figyelembevételével.
A fokozatváltó villamos vezérlő PLC kialakításánál figyelembe veendő szempontok - műszaki leírás szerint.
A mozdonyról leszerelésre kerülő berendezések, alkatrészek - műszaki leírás szerint.
A mozdonyba beépítésre kerülő új alkatrészek, berendezések - műszaki leírás szerint.
A munkák elvégzése során irányadók a szakterületi jogszabályok, szabványok, egyéb szakmai/szakmagyakorlási szabályok.
Részletek az egyéb közbeszerzési dokumentumokban.
 
 
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-227032024.pdf
Nuts kód:
Összefoglaló:
A21 (M28) tip., 001 psz. vasúti tehervontató mozdony C-jelű javítása, mérőműszerek cseréje, nyomatékváltó-fokozatváltó villamos vezérlő rendszer korszerűsítése. 1. A21 (M28) tip., 001 psz. vasúti tehervontató mozdony C-jelű javítása • javításba adás és javításból visszavétel az M3 metró Kőér utcai járműtelepén, a jármű oda-vissza szállítása a Vállalkozó feladata; • teljeskörű mosás, tisztítás, olaj- és zsír mentesítés; • ...
A21 (M28) tip., 001 psz. vasúti tehervontató mozdony C-jelű javítása, mérőműszerek cseréje, nyomatékváltó-fokozatváltó villamos vezérlő rendszer korszerűsítése. 1. A21 (M28) tip., 001 psz. vasúti tehervontató mozdony C-jelű javítása • javításba adás és javításból visszavétel az M3 metró Kőér utcai járműtelepén, a jármű oda-vissza szállítása a Vállalkozó feladata; • teljeskörű mosás, tisztítás, olaj- és zsír mentesítés; • Jármű teljes szétszerelése, mechanikus és elektromos berendezések, alkatrészek bontása, valamint minden olyan további alkatrészek eltávolítása, melyek biztosítják a hozzáférést a zárt, takart felületekhez további vizsgálatok, és javítás céljából. ellenőrzések, ellenőrző mérések, vizsgálatok, kimérések, szemrevételezés, minőségvizsgálat; • öregedésre hajlamos, a vizsgálathoz kötötten kötelezően cserés, üzemi élettartamot elhasznált, vagy a következő vizsgálatig elegendő üzemi élettartammal nem rendelkező alkatrészek cseréje; • karosszéria, lakatos- és kárpitosmunkák, javítások; • korrózióvédelem, festés, fényezés; • üzemanyag ellátó rendszer és hűtőrendszer átmosása, szűrők és üzemanyagok cseréje; • összeszerelés, beüzemelés, beszabályozás; • hatósági vizsgára történő felkészítés; • műszaki leírás szerinti műveletcsoportok elvégzése. A C-jelű javítás tekintetében az ajánlati árnak tartalmaznia kell az alábbiakat: • a „C” javítás technológia szerint elvégzett javítások munkadíját • beszerzési díjakat • a technológiában előírt anyagok: villamos-, levegős-, járműszerkezeti anyagok, cserélendő alkatrészeinek költségét • a T-M 74 technológiában felsorolt munkákat: a mozdony fékrendszerének, teljes villamos berendezésének, hajtóművének, nyomatékmódosítójának, és a rába gyártámányú dízelmotorjának „C” jelú javítását, valamint a futómű, csatlások, csapágyak felújítása, és a futásbiztonsági ellenőrzések költségeit. • a mozdony teljes külső és belső fényezését • a jármű oda-vissza szállítását 2. Műszerfal panel, műszerek: a mozdony összes műszereinek cseréje: A mozdony vezetőasztal jelenlegi ergonómiai kialakítása és műszerezettsége a hosszútávú fenntarthatóságnak nem felel meg. A mozdony üzembiztos működtetéséhez szükséges a műszerfal panel átalakítása és a rajta található műszerek, visszajelzők, kapcsolók modernizálása, cseréje. A műszerfal panel kialakításának követelményei: • Illesztés a mozdony meglévő villamos rendszeréhez • Illesztés a régi vezetőasztal panelen lévő elrendezéséhez • Gyors és egyszerű beépíthetőség • Könnyű karbantartás és hosszútávú alkatrész utánpótlás • Preferált nyomógomb család EAO 04-es széria A régi műszerfal panelről leszerelésre kerülő berendezések, alkatrészek - műszaki leírás szerint. Az új műszerfal panelre beépítésre kerülő berendezések, alkatrészek - műszaki leírás szerint 3. Nyomatékváltó-fokozatváltó villamos vezérlő rendszer korszerűsítése A mozdony fokozatváltójának villamos vezérlő rendszere régi elavult, bizonytalan a hosszútávú fenntarthatóságnak nem felel meg. A fokozatváltó villamos vezérlő rendszer, modernizálása szükséges. Az új fokozatváltó villamos PLC rendszer és vezérlő szoftver az M28 sor. dízel hidraulikus, mechanikus sebességváltóval épített mozdonyok részére kerül kifejlesztésre, a rájuk vonatkozó követelmények és üzemeltetési feltételek figyelembevételével. A fokozatváltó villamos vezérlő PLC kialakításánál figyelembe veendő szempontok - műszaki leírás szerint. A mozdonyról leszerelésre kerülő berendezések, alkatrészek - műszaki leírás szerint. A mozdonyba beépítésre kerülő új alkatrészek, berendezések - műszaki leírás szerint. A munkák elvégzése során irányadók a szakterületi jogszabályok, szabványok, egyéb szakmai/szakmagyakorlási szabályok. Részletek az egyéb közbeszerzési dokumentumokban.

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció