Mobilszolgáltatás mérőrendszerének hardver- és szoftvertámogatása vállalkozási szerződés keretében. A meglévő mérőrendszer,
illetve a mérési adatok elemzését lehetővé tevő mérési eredmény kiértékelő rendszer a Rohde & Schwarz SwissQual AG hardver
és szoftver elemeiből épül fel oly módon, hogy képes legyen a mobilszolgáltatók hálózatairól információt szolgáltatni a paraméterek
széles skáláján a jellemző fel...
Mobilszolgáltatás mérőrendszerének hardver- és szoftvertámogatása vállalkozási szerződés keretében. A meglévő mérőrendszer,
illetve a mérési adatok elemzését lehetővé tevő mérési eredmény kiértékelő rendszer a Rohde & Schwarz SwissQual AG hardver
és szoftver elemeiből épül fel oly módon, hogy képes legyen a mobilszolgáltatók hálózatairól információt szolgáltatni a paraméterek
széles skáláján a jellemző felhasználási körülmények között, a tipikus alkalmazásokra vonatkozóan. Az Ajánlatkérő követelményeihez
igazított mobilszolgáltatás mérő rendszer az elmúlt több mint egy évtizedben számos egyedi átalakítással, fejlesztéssel alakult
ki, az az Ajánlatkérő számos alrendszerével kapcsolódik. Ajánlatkérő jelzi, hogy a Mobilszolgáltatás mérő Ajánlatkérő követelményeihez
igazított rendszere az elmúlt több mint egy évtizedben számos egyedi kialakítással/fejlesztéssel alakult ki, az az Ajánlatkérő
számos alrendszerével kapcsolódik, Ajánlatkérő mérőrendszere és informatikai- publikációs rendszerei működésének felderíthetetlenül
sok szállal, kapcsolódással képezi operatív feltételét. Előbbiekre tekintettel a meglévő Mobilszolgáltatás mérő rendszer kiváltása
gyakorlatilag lehetetlen, illetőleg olyan mélységű rendszer analízist igényel, amellyel Ajánlatkérő nem rendelkezik, illetve
az ennek feltárásához szükséges kompetenciákkal nem bír. Mindezek alapján Ajánlatkérő nem teszi lehetővé a meglévő Mobilszolgáltatás
mérő rendszer kiváltását, jelen közbeszerzési eljárásban csak e rendszer alábbiak szerinti támogatására lehet ajánlatot tenni.
Ajánlatkérő használatában lévő Rohde & Schwarz SwissQual AG mérőrendszerek hardver és szoftver elemeinek gyártói garancia
kiterjesztése 2025. december 31. napjáig. Ajánlattevő feladata a garancia kiterjesztés (garancián túli műszaki támogatás)
keretében az alábbi szolgáltatások folyamatos biztosítása: 1) Web alapú problémaazonosítás; 2) Help Desk elérhetőség biztosítása,
3) Online támogatási platformszolgáltatás, 4) Hardverjavítás és hardvercsere, 5) Javító szoftverkiadások biztosítása és telepítése,
6) Új szoftververziók biztosítása és telepítése, 7) Dokumentációfrissítés. A szerződés keretében ellátandó szolgáltatás leírást
a felhívás II.2.4) pontja tartalmazza. Részletes leírás a közbeszerzési dokumentumokban.