Mobilszolgáltatás mérőrendszerének hardver- és szoftvertámogatása vállalkozási szerződés
keretében. A meglévő mérőrendszer, illetve a mérési adatok elemzését lehetővé tevő
mérési eredmény kiértékelő rendszer a Rohde & Schwarz SwissQual AG hardver és szoftver
elemeiből épül fel oly módon, hogy képes legyen a mobilszolgáltatók hálózatairól információt
...
Mobilszolgáltatás mérőrendszerének hardver- és szoftvertámogatása vállalkozási szerződés
keretében. A meglévő mérőrendszer, illetve a mérési adatok elemzését lehetővé tevő
mérési eredmény kiértékelő rendszer a Rohde & Schwarz SwissQual AG hardver és szoftver
elemeiből épül fel oly módon, hogy képes legyen a mobilszolgáltatók hálózatairól információt
szolgáltatni a paraméterek széles skáláján a jellemző felhasználási körülmények között,
a tipikus alkalmazásokra vonatkozóan. Az Ajánlatkérő követelményeihez igazított mobilszolgáltatás
mérő rendszer az elmúlt több mint egy évtizedben számos egyedi átalakítással, fejlesztéssel
alakult ki, az az Ajánlatkérő számos alrendszerével kapcsolódik. Ajánlatkérő jelzi,
hogy a Mobilszolgáltatás mérő Ajánlatkérő követelményeihez igazított rendszere az
elmúlt több mint egy évtizedben számos egyedi kialakítással/fejlesztéssel alakult
ki, az az Ajánlatkérő számos alrendszerével kapcsolódik, Ajánlatkérő mérőrendszere
és informatikai- publikációs rendszerei működésének felderíthetetlenül sok szállal,
kapcsolódással képezi operatív feltételét. Előbbiekre tekintettel a meglévő Mobilszolgáltatás
mérő rendszer kiváltása gyakorlatilag lehetetlen, illetőleg olyan mélységű rendszer
analízist igényel, amellyel Ajánlatkérő nem rendelkezik, illetve az ennek feltárásához
szükséges kompetenciákkal nem bír. Mindezek alapján Ajánlatkérő nem teszi lehetővé
a meglévő Mobilszolgáltatás mérő rendszer kiváltását, jelen közbeszerzési eljárásban
csak e rendszer alábbiak szerinti támogatására lehet ajánlatot tenni. Ajánlatkérő
használatában lévő Rohde & Schwarz SwissQual AG mérőrendszerek hardver és szoftver
elemeinek gyártói garancia kiterjesztése 2025. december 31. napjáig. Ajánlattevő feladata
a garancia kiterjesztés (garancián túli műszaki támogatás) keretében az alábbi szolgáltatások
folyamatos biztosítása: 1) Web alapú problémaazonosítás; 2) Help Desk elérhetőség
biztosítása, 3) Online támogatási platformszolgáltatás, 4) Hardverjavítás és hardvercsere,
5) Javító szoftverkiadások biztosítása és telepítése, 6) Új szoftververziók biztosítása
és telepítése, 7) Dokumentációfrissítés. A szerződés keretében ellátandó szolgáltatás
leírást a felhívás II.2.4) pontja tartalmazza. Részletes leírás a közbeszerzési dokumentumokban.