A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság üzemeltetési feladatainak ellátásához ingatlanállomány felmérése, tervdokumentáció
előállítása és rendszerbe történő integrálása, műszaki dokumentáció testre szabása és feltöltése, létesítménygazdálkodást
támogató rendszer üzemeltetése, valamint felhasználói és rendszertámogatása, nettó 733.800.000,- Ft keretösszeg erejéig. A
keretszerződés keretében az alábbi fela...
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság üzemeltetési feladatainak ellátásához ingatlanállomány felmérése, tervdokumentáció
előállítása és rendszerbe történő integrálása, műszaki dokumentáció testre szabása és feltöltése, létesítménygazdálkodást
támogató rendszer üzemeltetése, valamint felhasználói és rendszertámogatása, nettó 733.800.000,- Ft keretösszeg erejéig. A
keretszerződés keretében az alábbi feladatok kerülnek megrendelésre: 1. A KEF feladatellátása alá tartozó épületállomány tervdokumentumainak
előállítása, ennek keretében az épületek helyszíni felmérése (tervezetten bruttó 161.000 m2, melyből a legnagyobb épület alapterülete
bruttó 16.000 m2 ) és rajzi (ArchiCAD) feldolgozása testre szabott kialakításban és tartalommal (építészeti felmérés és digitális
feldolgozás építészeti tartalomra vonatkozóan, gépészeti berendezések felmérése és a grafikus állományokban történő ábrázolása,
épületvillamossági berendezések felmérése és a grafikus állományokban történő ábrázolása, tűzvédelmi rendszerek felmérése
és a grafikus állományokban történő ábrázolása, vagyonvédelmi és gyengeáram rendszerek felmérése és a grafikus állományokban
történő ábrázolása). Az elkészített dokumentáció átadása elektronikus, ArchiCAD BIM modell formájában történik 2. A leszállított
Tervdokumentáció és alapadatok betöltése az Ajánlatkérőnél használatában lévő archifm.net rendszerbe, a rajzi információk
szinkronizációjával. A feltöltés az üzemszerű működés alatt álló archifm.net rendszer biztosította funkciókkal, az Ajánlattevő
testre szabott rendszerkialakításának megfelelően történik. 3. Az Ajánlatkérőnél használatban lévő archifm.net alapú testre
szabott CAFM rendszer felhasználói és rendszertámogatása (support), továbbfejlesztése, valamint a rendszerüzemeltetési feladatok
ellátása. 4. Az Ajánlatkérőnél használatban lévő archifm.net alapú CAFM rendszerhez kapcsolódó szoftverkövetés (60 licenc)
és licenc szállítás. 5. Ajánlattevő feladatát képezi az épületekhez köthető dokumentum- és adatállomány rendszerezése, elektronikussá
tétele, épületekhez rendelése, valamint a rendelkezésre álló archifm.net rendszerfunkció segítségével az elektronikus dokumentum-
és adatállomány feltöltése, csatolása. A szerződés a mindkét fél által történő aláírás napján lép hatályba. A szerződés a
hatályba lépésétől a nettó 733.800.000,- Ft keretösszeg teljesüléséig, de legkésőbb 24 hónapig terjedő határozott időtartamig
hatályos, azzal, hogy a jelzett időpontig feladott megrendelések teljesítéséig (a szerződés keretösszegét nem meghaladva)
a szerződés rendelkezéseit változatlanul alkalmazni kell. Ajánlatkérő az ismertetett keretösszeg 80%-ára vállal lehívási kötelezettséget.