Kapcsolat
I.D.: 107558006

3. rész 1. sz. szerződésmódosítás

A szerződés típusa:
Építési beruházás
A dokumentum típusa:
Egyéb információ
CPV kódok:
45233223-8 45232452-5 45233200-1
Ajánlatkérő szervezet:
Tiszacsege Város Önkormányzata
Rövid összefoglaló:
Tiszacsege Város Önkormányzata a Tiszacsege külterület 0996 helyrajzi számú út (4. tengely), a 01007/5 és 01011 helyrajzi számú út (6. tengely), a 01016/2, 01011, 0981 helyrajzi számú út (7. tengely), a 0981 helyrajzi számú út (8. tengely) stabilizálását és csapadékvíz-elvezetését kívánja megvalósítani, a 4. tengely vonatkozásában 1150,80 méter hosszban, a 6. tengely tekintetében 326,52 méter hosszban, a 7. tengely tekintetében 545,89 méter hosszban, a 8. tengely tekintetében 194,21 méter hosszban, összesen 2217,42 méter hosszban.
4. tengely: (0996 hrsz)
A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út.
A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Csonka utcába, a végében, 1150,80 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik.
A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik.
A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja.
Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges.
6. tengely: (01007/5, 01011 hrsz)
A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út.
A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Árkus ér áteresz műtárgyhoz, a végében, 326,52 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik.
A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik.
A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja.
Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges.
7. tengely: (01016/2, 01011, 0981 hrsz)
A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út.
A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Árkus ér áteresz műtárgyhoz, a végében, 545,89 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik.
A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik.
A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja.
Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges.
8. tengely: (0981 hrsz)
A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út.
A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Árkus ér áteresz műtárgyhoz, a végében, mintegy 194,21 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik.
A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik.
A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja.
Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges.
Csapadékvíz elvezetés
A tervezett útról összegyülekező csapadékvíz kezelésére a tervezési területen nyílt, földmedrű csapadékvíz elvezető rendszer jelenleg is található, ezen meglévő útárok jó karbahelyezése, árok profil helyreállítása tervezett. Ahol szükséges új árkok kialakítására kerül sor, az árkok csak a tervezett út vízelvezetését szolgálják.
Ajánlatkérő felhívja a T. Ajánlattevők figyelmét, hogy ha a felhívás, vagy a rendelkezésre bocsátott dokumentáció meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaznak, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és akár szerepel a megnevezés mellett, akár nem, azokkal ajánlatkérő - a Kbt. 58. § (4) bekezdésében hivatkozott 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 46. § (3) bekezdése alapján - egyenértékű megajánlásokat elfogad. Az eredményhirdetés után az egyenértékűség igazolása tekintetében a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 46. § (4)-(6) bekezdései az irányadóak.
A további információkat, a részletes feladatleírást, az ajánlatkérő elvárásait, egyéb információkat a további közbeszerzési dokumentumok részletezik.
 
 
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-239662024.pdf
Nuts kód:
Összefoglaló:
Tiszacsege Város Önkormányzata a Tiszacsege külterület 0996 helyrajzi számú út (4. tengely), a 01007/5 és 01011 helyrajzi számú út (6. tengely), a 01016/2, 01011, 0981 helyrajzi számú út (7. tengely), a 0981 helyrajzi számú út (8. tengely) stabilizálását és csapadékvíz-elvezetését kívánja megvalósítani, a 4. tengely vonatkozásában 1150,80 méter hosszban, a 6. tengely tekintetében 326,52 méter hosszban, a 7. tengely tekintet...
Tiszacsege Város Önkormányzata a Tiszacsege külterület 0996 helyrajzi számú út (4. tengely), a 01007/5 és 01011 helyrajzi számú út (6. tengely), a 01016/2, 01011, 0981 helyrajzi számú út (7. tengely), a 0981 helyrajzi számú út (8. tengely) stabilizálását és csapadékvíz-elvezetését kívánja megvalósítani, a 4. tengely vonatkozásában 1150,80 méter hosszban, a 6. tengely tekintetében 326,52 méter hosszban, a 7. tengely tekintetében 545,89 méter hosszban, a 8. tengely tekintetében 194,21 méter hosszban, összesen 2217,42 méter hosszban. 4. tengely: (0996 hrsz) A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út. A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Csonka utcába, a végében, 1150,80 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik. A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik. A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja. Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges. 6. tengely: (01007/5, 01011 hrsz) A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út. A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Árkus ér áteresz műtárgyhoz, a végében, 326,52 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik. A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik. A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja. Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges. 7. tengely: (01016/2, 01011, 0981 hrsz) A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út. A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Árkus ér áteresz műtárgyhoz, a végében, 545,89 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik. A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik. A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja. Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges. 8. tengely: (0981 hrsz) A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út. A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Árkus ér áteresz műtárgyhoz, a végében, mintegy 194,21 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik. A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik. A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja. Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges. Csapadékvíz elvezetés A tervezett útról összegyülekező csapadékvíz kezelésére a tervezési területen nyílt, földmedrű csapadékvíz elvezető rendszer jelenleg is található, ezen meglévő útárok jó karbahelyezése, árok profil helyreállítása tervezett. Ahol szükséges új árkok kialakítására kerül sor, az árkok csak a tervezett út vízelvezetését szolgálják. Ajánlatkérő felhívja a T. Ajánlattevők figyelmét, hogy ha a felhívás, vagy a rendelkezésre bocsátott dokumentáció meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaznak, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és akár szerepel a megnevezés mellett, akár nem, azokkal ajánlatkérő - a Kbt. 58. § (4) bekezdésében hivatkozott 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 46. § (3) bekezdése alapján - egyenértékű megajánlásokat elfogad. Az eredményhirdetés után az egyenértékűség igazolása tekintetében a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 46. § (4)-(6) bekezdései az irányadóak. A további információkat, a részletes feladatleírást, az ajánlatkérő elvárásait, egyéb információkat a további közbeszerzési dokumentumok részletezik.

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció