Nyertes AT feladata a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő
Részvénytársaság. „Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a
költségek csökkentése érdekében (KAK HW)” tárgyú projektjében a médiamegjelenések
biztosítása, illetve az ehhez kapcsolódó tartalom előállítása, keretszerződés keretében,
az aláb...
Nyertes AT feladata a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő
Részvénytársaság. „Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a
költségek csökkentése érdekében (KAK HW)” tárgyú projektjében a médiamegjelenések
biztosítása, illetve az ehhez kapcsolódó tartalom előállítása, keretszerződés keretében,
az alábbiak szerint: 1. Bannerek tervezése és gyártása Nyertes AT feladata az online
hirdetések kreatív koncepciójának kidolgozása, ide értve a kreatív szövegírást is.
A két célcsoport szegmensre (lakossági és B2B) a Megrendelő ugyanazt a layout-ot kívánja
használni, szegmensenként eltérő szövegváltozatokkal (tehát összesen 2 féle szöveggel).
Az elfogadott, végleges kreatív koncepció alapján nyertes AT elkészíti a banner kreatív
alapterveit, majd Megrendelő jóváhagyása esetén felhasználásra alkalmas formátumban
(dinamikus .gif) legyártja a szükséges bannereket az elfogadott médiatervhez kapcsolódó
produkciós listában szereplő méretek és ütemezés szerint. Nyertes AT feladata a bannerek
leadása is a különféle médiumoknak. A kreatív anyagokhoz szükséges stockfotók vásárlása
is a nyertes AT feladatát képezi az elfogadott kreatív koncepció alapján, a felhasználási
jogokkal kapcsolatos ügyintézéssel együtt. 2. Infografika tervezése és elkészítése
Nyertes AT feladata a Megrendelőtől kapott szöveges anyagok alapján 2-féle grafikai
koncepció szerint max 8 db infografika elkészítése. Nyertes AT a Megrendelő számára
4-féle különböző infografika tervet készít és a Megrendelő által kért módon (pl. e-mailen
megküldve) mutat be. A bemutatott elképzelések közül kiválasztott 2-féle koncepcióra
vonatkozóan nyertes AT elkészíti az infografikákat, fajtánként 4-féle szöveggel (max
8 db-ot). 3. PR-videó előkészítése és gyártása Nyertes AT feladata a Megrendelő számára
multimédiás tartalmak előállításával összefüggő produkciós feladatok teljes körű ellátása,
beleértve a PR-videók koncepcióját/forgatókönyvét is. Nyertes AT feladata az elfogadott
kreatív koncepció/forgatókönyv szerint 1 db 2- 2,5 perc hosszúságú PR videó gyártása,
1 fő riporter és 1 fő narrátor közreműködésével, stockzene aláfestéssel, keveréssel,
technikai konvertálással, a felhasználási jogokra vonatkozó ügyintézéssel és a szükséges
utómunkákkal együtt. Nyertes AT további feladata az elfogadott PR videó 1 perc hosszú
és 15-20 másodperc hosszú vágatának elkészítése. A tartalmaknak olyan formátumban
kell elkészülniük, hogy a Megrendelő által használni kívánt csatornákon sugározhatók
legyenek. 4. Médiaügynökségi feladatok Nyertes AT látja el a Megrendelő Projektjéhez
kapcsolódó kommunikációs tevékenységet támogató online és közösségi média kampány
médiatervezési és -vásárlási feladatait, mely az alábbi tervezett részfeladatokból
áll: médiamix összeállítása, részletes médiaterv készítése a médiamix alapján, az
elfogadott médiaterv alapján a médiafelületek foglalása, megrendelése a médiatulajdonosoktól,
a szükséges technikai és produkciós lista összeállítása és továbbítása a Megrendelő
erre kijelölt kapcsolattartójának, a közösségi médiakampányok beállítása, optimalizálása,
nyomon követése. A médiamegjelenésekhez szükséges szöveges tartalmakat és a bannereken
túli képanyagot - PR cikkek, Facebook és LinkedIn posztok - a Megrendelő biztosítja,
a rádiós PR-megjelenések interjúalanyait szintén a Megrendelő biztosítja és készíti
fel. Nyertes AT feladata a médiakampány eredményességének mérését lehetővé tevő post-buy
kutatások elvégzése az ezek során megszülető eredmények kiértékelése is az adott kampány
lezárása után. A részletes műszaki leírást és feltételeket a közbeszerzési dokumentumok
tartalmazzák. A nettó keretösszeg: 24 375 775,- Ft Megrendelő a keretösszeg 70 %-ára
vállal lehívási kötelezettséget.