Nyertes AT feladata a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság. „Közigazgatás informatikai
infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében (KAK HW)” tárgyú projektjében a médiamegjelenések biztosítása,
illetve az ehhez kapcsolódó tartalom előállítása, keretszerződés keretében, az alábbiak szerint: 1. Bannerek tervezése és
gyártása Nyertes AT feladat...
Nyertes AT feladata a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság. „Közigazgatás informatikai
infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében (KAK HW)” tárgyú projektjében a médiamegjelenések biztosítása,
illetve az ehhez kapcsolódó tartalom előállítása, keretszerződés keretében, az alábbiak szerint: 1. Bannerek tervezése és
gyártása Nyertes AT feladata az online hirdetések kreatív koncepciójának kidolgozása, ide értve a kreatív szövegírást is.
A két célcsoport szegmensre (lakossági és B2B) a Megrendelő ugyanazt a layout-ot kívánja használni, szegmensenként eltérő
szövegváltozatokkal (tehát összesen 2 féle szöveggel). Az elfogadott, végleges kreatív koncepció alapján nyertes AT elkészíti
a banner kreatív alapterveit, majd Megrendelő jóváhagyása esetén felhasználásra alkalmas formátumban (dinamikus .gif) legyártja
a szükséges bannereket az elfogadott médiatervhez kapcsolódó produkciós listában szereplő méretek és ütemezés szerint. Nyertes
AT feladata a bannerek leadása is a különféle médiumoknak. A kreatív anyagokhoz szükséges stockfotók vásárlása is a nyertes
AT feladatát képezi az elfogadott kreatív koncepció alapján, a felhasználási jogokkal kapcsolatos ügyintézéssel együtt. 2.
Infografika tervezése és elkészítése Nyertes AT feladata a Megrendelőtől kapott szöveges anyagok alapján 2-féle grafikai koncepció
szerint max 8 db infografika elkészítése. Nyertes AT a Megrendelő számára 4-féle különböző infografika tervet készít és a
Megrendelő által kért módon (pl. e-mailen megküldve) mutat be. A bemutatott elképzelések közül kiválasztott 2-féle koncepcióra
vonatkozóan nyertes AT elkészíti az infografikákat, fajtánként 4-féle szöveggel (max 8 db-ot). 3. PR-videó előkészítése és
gyártása Nyertes AT feladata a Megrendelő számára multimédiás tartalmak előállításával összefüggő produkciós feladatok teljes
körű ellátása, beleértve a PR-videók koncepcióját/forgatókönyvét is. Nyertes AT feladata az elfogadott kreatív koncepció/forgatókönyv
szerint 1 db 2- 2,5 perc hosszúságú PR videó gyártása, 1 fő riporter és 1 fő narrátor közreműködésével, stockzene aláfestéssel,
keveréssel, technikai konvertálással, a felhasználási jogokra vonatkozó ügyintézéssel és a szükséges utómunkákkal együtt.
Nyertes AT további feladata az elfogadott PR videó 1 perc hosszú és 15-20 másodperc hosszú vágatának elkészítése. A tartalmaknak
olyan formátumban kell elkészülniük, hogy a Megrendelő által használni kívánt csatornákon sugározhatók legyenek. 4. Médiaügynökségi
feladatok Nyertes AT látja el a Megrendelő Projektjéhez kapcsolódó kommunikációs tevékenységet támogató online és közösségi
média kampány médiatervezési és -vásárlási feladatait, mely az alábbi tervezett részfeladatokból áll: médiamix összeállítása,
részletes médiaterv készítése a médiamix alapján, az elfogadott médiaterv alapján a médiafelületek foglalása, megrendelése
a médiatulajdonosoktól, a szükséges technikai és produkciós lista összeállítása és továbbítása a Megrendelő erre kijelölt
kapcsolattartójának, a közösségi médiakampányok beállítása, optimalizálása, nyomon követése. A médiamegjelenésekhez szükséges
szöveges tartalmakat és a bannereken túli képanyagot - PR cikkek, Facebook és LinkedIn posztok - a Megrendelő biztosítja,
a rádiós PR-megjelenések interjúalanyait szintén a Megrendelő biztosítja és készíti fel. Nyertes AT feladata a médiakampány
eredményességének mérését lehetővé tevő post-buy kutatások elvégzése az ezek során megszülető eredmények kiértékelése is az
adott kampány lezárása után. A részletes műszaki leírást és feltételeket a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák. A nettó
keretösszeg: 24 375 775,- Ft Megrendelő a keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.