Tiszacsege Város Önkormányzata a Tiszacsege külterület a 0904 helyrajzi számú út (1. tengely) és a 0929 helyrajzi számú út (5. tengely) stabilizálását és csapadékvíz-elvezetését kívánja megvalósítani, az 1. tengely vonatkozásában 934,74 méter hosszban, az 5. tengely tekintetében 445,06 méter hosszban, összesen 1379,8 m hosszban.
1. tengely: (0904 hrsz)
A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró...
Tiszacsege Város Önkormányzata a Tiszacsege külterület a 0904 helyrajzi számú út (1. tengely) és a 0929 helyrajzi számú út (5. tengely) stabilizálását és csapadékvíz-elvezetését kívánja megvalósítani, az 1. tengely vonatkozásában 934,74 méter hosszban, az 5. tengely tekintetében 445,06 méter hosszban, összesen 1379,8 m hosszban.
1. tengely: (0904 hrsz)
A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út.
A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik a Tiszacsegén található Zátony III. utca úthoz, a végében 934,74 m hossz után az Árkus ér meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik.
A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik.
A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja.
Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges.
5. tengely: (0929 hrsz)
A tervezett út külterületen található, mezőgazdasági területeket feltáró út.
A tervezési szakasz kezdetén csatlakozik Tiszacsegén található Árkus ér áteresz műtárgyhoz, a
végében, 445,06 m hossz után az Árkus meglévő áteresz műtárgyhoz csatlakozik.
A földutat jelenleg is használják, részben van víztelenítése. A tervezéssel érintett terület kedvező éghajlatú területen, száraz vidéken, a pályaszint alatti 2,00 méternél mélyebb talajvízszintű területen fekszik.
A tervezési szakaszon jelenleg földút található, melynek anyaga agyag. A mezőgazdasági forgalom hatására a felülete megrepedezett, kigödrösödött, kivályúsodott, a vizet elvezetni nem tudja, esős időben szinte járhatatlan. Mivel jelenlegi állapota igen leromlott, járófelülete nem rendelkezik egyenletes oldaleséssel, a csapadékvizet elvezetni nem tudja.
Padka: a felmagasodott padkaszakaszok, a kijáródott, gödrös vagy laza padkák alkalmatlanok funkciójuk betöltésére, nem vezetik a vizet az árkokba, így a padka helyreállítása szükséges.
Csapadékvíz-elvezetés
A tervezett útról összegyülekező csapadékvíz kezelésére a tervezési területen nyílt, földmedrű
csapadékvíz elvezető rendszer jelenleg is található, ezen meglévő útárok jó karbahelyezése, árok profil helyreállítása tervezett. Ahol szükséges új árkok kialakítására kerül sor, az árkok csak a tervezett út vízelvezetését szolgálják.
Ajánlatkérő felhívja a T. Ajánlattevők figyelmét, hogy ha a felhívás, vagy a rendelkezésre bocsátott dokumentáció meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaznak, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és akár szerepel a megnevezés mellett, akár nem, azokkal ajánlatkérő - a Kbt. 58. § (4) bekezdésében hivatkozott 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 46. § (3) bekezdése alapján - egyenértékű megajánlásokat elfogad. Az eredményhirdetés után az egyenértékűség igazolása tekintetében a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 46. § (4)-(6) bekezdései az irányadóak.
A további információkat, a részletes feladatleírást, az ajánlatkérő elvárásait, egyéb információkat a további közbeszerzési dokumentumok részletezik.