Kapcsolat
I.D.: 106843268

AP-RINA 2024

A szerződés típusa:
Szolgáltatásmegrendelés
A dokumentum típusa:
Eredménytájékoztatók
CPV kódok:
72250000 72260000 72267100 72300000
Ajánlatkérő szervezet:
Belügyminisztérium
Rövid összefoglaló:
(1) EESSI Nemzeti Hozzáférési Pont (AP) és Referencia Alkalmazás (RINA) üzemeltetési
feladata a) A rendszer folyamatos, jelen Szerződés 8.5 és 8.9 pontjaiban foglaltak
szerinti rendelkezésre állásának biztosítása; b) Operációs rendszer üzemeltetése:
Microsoft Windows 2016, Linux; c) Adatbázis kezelő üzemeltetése: Microsoft SQL 2016,
PostgreSQL; d) Alkalmazás szerver üzemeltetése: Microsoft BizTalk 2016; e) Jogosultságkezelés;
f) Hibakeresés, hibaelemzés; g) Biztonsági követelmények teljesülésének biztosítása
és dokumentálása; h) A rendszeresen megjelenő alkalmazás verzióváltások és hibajavítások,
operációs rendszeri frissítések telepítése; i) Üzemeltetési dokumentáció karbantartása,
verzióváltás esetén tesztelési dokumentáció elkészítése. (2) Közreműködés az Ajánlatkérő
Service Desk feladatainak ellátásában A nemzeti EESSI Service Desk feladatainak ellátását
és az Európai Bizottság által működtetett központi EESSI Service Desk szolgáltatással
való kapcsolattartást a Megrendelő biztosítja. A Vállalkozó a feladatkörébe tartozó
feladatok ellátásával kapcsolatban köteles együttműködni a Megrendelővel a nemzeti
EESSI Service Desk feladatok teljesítésében. A Service Desk feladatok az alábbi osztályozásban
és gyakorisággal tervezhetők: a) critical – 5%, azaz öt százalék b) blocking – 15%,
azaz tizenöt százalék c) urgent – 25%, azaz huszonöt százalék d) medium – 25%, azaz
huszonöt százalék e) low – 30%, azaz harminc százalék A Vállalkozó köteles a folyamatos
működés zavartalanságának biztosítása érdekében szükséges intézkedést – a Service
Desk részére bejelentett hiba súlyossági fokozatának mérlegelése alapján – kezdeményezni.
(3) RINA fejlesztési feladatok: A Vállalkozó köteles a RINA fejlesztés átvételi folyamatának
támogatására, valamint a conformance tesztek elvégzésében történő közreműködésre.
A Vállalkozó köteles a Megrendelő munkájának szakmai, technikai és operatív támogatására
a közös konzorciumban (JPA) történő együttműködés során, s e feladatokból eredő angol
és magyar nyelvű egyeztetéseken történő részvételre. A teljes feladatleírást részletesen
a műszaki leírás tartalmazza. Az eljárás eredményeként megkötendő szerződés nettó
10.000.000,- Ft + ÁFA, azaz nettó tízmillió forint+ ÁFA mértékű opciót tartalmaz,
amely az EESSI change management eljárás alapján már működő rendszerek tovább fejlesztéséhez
kapcsolódó, előre nem tervezhető feladatok – különösen új üzemeltetési igény – (továbbiakban:
új üzemeltetési igény) ellátására használható fel (mennyiségi egysége: rendszergazdai
óradíj, összege: mindösszesen maximum nettó 10.000.000,- Ft +ÁFA, azaz nettó tízmillió
forint +ÁFA)
 
 
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-225902024.pdf
  2. Összegezés az ajánlatok elbírálásáról8817674843477.pdf
Nuts kód:
Összefoglaló:
(1) EESSI Nemzeti Hozzáférési Pont (AP) és Referencia Alkalmazás (RINA) üzemeltetési feladata a) A rendszer folyamatos, jelen Szerződés 8.5 és 8.9 pontjaiban foglaltak szerinti rendelkezésre állásának biztosítása; b) Operációs rendszer üzemeltetése: Microsoft Windows 2016, Linux; c) Adatbázis kezelő üzemeltetése: Microsoft SQL 2016, PostgreS...
(1) EESSI Nemzeti Hozzáférési Pont (AP) és Referencia Alkalmazás (RINA) üzemeltetési feladata a) A rendszer folyamatos, jelen Szerződés 8.5 és 8.9 pontjaiban foglaltak szerinti rendelkezésre állásának biztosítása; b) Operációs rendszer üzemeltetése: Microsoft Windows 2016, Linux; c) Adatbázis kezelő üzemeltetése: Microsoft SQL 2016, PostgreSQL; d) Alkalmazás szerver üzemeltetése: Microsoft BizTalk 2016; e) Jogosultságkezelés; f) Hibakeresés, hibaelemzés; g) Biztonsági követelmények teljesülésének biztosítása és dokumentálása; h) A rendszeresen megjelenő alkalmazás verzióváltások és hibajavítások, operációs rendszeri frissítések telepítése; i) Üzemeltetési dokumentáció karbantartása, verzióváltás esetén tesztelési dokumentáció elkészítése. (2) Közreműködés az Ajánlatkérő Service Desk feladatainak ellátásában A nemzeti EESSI Service Desk feladatainak ellátását és az Európai Bizottság által működtetett központi EESSI Service Desk szolgáltatással való kapcsolattartást a Megrendelő biztosítja. A Vállalkozó a feladatkörébe tartozó feladatok ellátásával kapcsolatban köteles együttműködni a Megrendelővel a nemzeti EESSI Service Desk feladatok teljesítésében. A Service Desk feladatok az alábbi osztályozásban és gyakorisággal tervezhetők: a) critical – 5%, azaz öt százalék b) blocking – 15%, azaz tizenöt százalék c) urgent – 25%, azaz huszonöt százalék d) medium – 25%, azaz huszonöt százalék e) low – 30%, azaz harminc százalék A Vállalkozó köteles a folyamatos működés zavartalanságának biztosítása érdekében szükséges intézkedést – a Service Desk részére bejelentett hiba súlyossági fokozatának mérlegelése alapján – kezdeményezni. (3) RINA fejlesztési feladatok: A Vállalkozó köteles a RINA fejlesztés átvételi folyamatának támogatására, valamint a conformance tesztek elvégzésében történő közreműködésre. A Vállalkozó köteles a Megrendelő munkájának szakmai, technikai és operatív támogatására a közös konzorciumban (JPA) történő együttműködés során, s e feladatokból eredő angol és magyar nyelvű egyeztetéseken történő részvételre. A teljes feladatleírást részletesen a műszaki leírás tartalmazza. Az eljárás eredményeként megkötendő szerződés nettó 10.000.000,- Ft + ÁFA, azaz nettó tízmillió forint+ ÁFA mértékű opciót tartalmaz, amely az EESSI change management eljárás alapján már működő rendszerek tovább fejlesztéséhez kapcsolódó, előre nem tervezhető feladatok – különösen új üzemeltetési igény – (továbbiakban: új üzemeltetési igény) ellátására használható fel (mennyiségi egysége: rendszergazdai óradíj, összege: mindösszesen maximum nettó 10.000.000,- Ft +ÁFA, azaz nettó tízmillió forint +ÁFA)

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció