A Hősök tere, Temető, Deák Ferenc és Zöldmező utcákban a közúti közlekedésre szánt útburkolat aszfalt pályaszerkezettel épül, Cibakháza Község részterületeit négy helyszínen érinti, melyek az alábbiak:
Cibakháza Hősök tere és környezete
A Hősök tere úton meglévő állapot szerint rossz állapotú zúzottköves útburkolat van, amelyen sok a kátyú és esős időben felületén sok helyen meg áll a csapadékvíz.
A település önkormányzata...
A Hősök tere, Temető, Deák Ferenc és Zöldmező utcákban a közúti közlekedésre szánt útburkolat aszfalt pályaszerkezettel épül, Cibakháza Község részterületeit négy helyszínen érinti, melyek az alábbiak:
Cibakháza Hősök tere és környezete
A Hősök tere úton meglévő állapot szerint rossz állapotú zúzottköves útburkolat van, amelyen sok a kátyú és esős időben felületén sok helyen meg áll a csapadékvíz.
A település önkormányzata a jelentős közlekedési funkcióval bíró útszakaszt gyűjtő úttá kívánja fejleszteni azzal , hogy egységes 5,50m burkolatszélességű kétirányú forgalom lebonyolítására alkalmas gyűjtő utat kíván megvalósítani aszfalt pályaszerkezettel.
A Hősök tere útja egyik végén csatlakozik a 4633.sz. Martfű-Cserkeszőlő összekötő. út 19+743 szelvényéhez aszfalt burkolattal kiépített meglévő útcsatlakozáson keresztül. A Hősök tere útja a meglévő útcsatlakozás aszfalt burkolatának szélétől kerül új aszfalt burkolattal kiépítésre.
Az Hősök tere utat 5,50 m pályaszélességgel terveztük (keresztszelvények szerint), ezen kívül mindkét oldalon süllyesztett szegéllyel kísérve.
A Hősök tere útja másik végén csatlakozik a Zrínyi és Kossuth utcák aszfalt burkolatához.
A Hősök tere útja tervezett hossza 170,40 m.
Cibakháza Temető utca és környezete
A Temető utcában meglévő állapot szerint rossz állapotú zúzottköves útburkolat van, amelyen sok a kátyú és esős időben felületén sok helyen meg áll a csapadékvíz.
Az önkormányzat egységes 3,0 m burkolatszélességű kétirányú forgalom lebonyolítására alkalmas aszfalt burkolatú utat kíván megvalósítani.
A Temető utca egyik végén csatlakozik a Hősök tere útja 0+139,20 szelvényéhez aszfalt burkolattal tervezett új útcsatlakozáson keresztül.
A Temető utca másik végén csatlakozik az Árpád utca meglévő zúzottköves útburkolatához.
A Temető utcát 3,0 m pályaszélességgel terveztük (keresztszelvények szerint), az útburkolat szélein szegélyek nem épülnek.
A Temető utca tervezett hossza 300,70 m.
Cibakháza Deák Ferenc utca és környezete
A Deák Ferenc utcában meglévő állapot szerint rossz állapotú zúzottköves útburkolat van, amelyen sok a kátyú és esős időben felületén sok helyen meg áll a csapadékvíz.
A település önkormányzata a kiszolgáló funkcióval bíró útszakaszt fejleszteni kívánja azzal , hogy egységes 3,5 m burkolatszélességű kétirányú forgalom lebonyolítására alkalmas aszfalt burkolatú utat kíván megvalósítani.
A Deák Ferenc utca tervezési szakaszának elején csatlakozik a Deák Ferenc utca meglévő aszfalt burkolatú útja
A Deák Ferenc utca tervezési szakaszának végén csatlakozik a Deák Ferenc utca meglévő zúzottköves burkolatú útja
A Deák Ferenc utca tervezett hossza 83,15 m.
A Deák Ferenc utcát 3,5 m pályaszélességgel terveztük (keresztszelvények szerint), az útburkolat szélein szegélyek nem épülnek. A víztelenítésről a meglévő földmedrű vízelvezető árkok gondoskodnak.
Cibakháza Zöldmező utca és környezete
A Zöldmező utcában meglévő állapot szerint rossz állapotú zúzottköves útburkolat van, amelyen sok a kátyú és esős időben felületén sok helyen meg áll a csapadékvíz.
A település önkormányzata a kiszolgáló funkcióval bíró útszakaszt fejleszteni kívánja azzal , hogy egységes 3,5 m burkolatszélességű kétirányú forgalom lebonyolítására alkalmas aszfalt burkolatú utat kíván megvalósítani.
A Zöldmező utca tervezési szakaszának elején csatlakozik a Deák Ferenc utca 0+075 szelvényében kialakításra kerülő új aszfalt burkolatú úthoz. A Zöldmező utca tervezési szakaszának végén a 0+175 szelvényben csatlakozik a Zöldmező utca meglévő zúzottköves burkolatú úthoz.
A Deák Ferenc utca tervezett hossza 175,0 m.
A Zöldmező utcát 3,5 m pályaszélességgel terveztük (keresztszelvények szerint), az útburkolat szélein szegélyek nem épülnek. A víztelenítésről a meglévő földmedrű vízelvezető árkok gondoskodnak. tervezési szakasz elején a Deák Ferenc úti útcsatlakozásnál a helyszínrajzi lekerekítő ívsugár miatt a meglévő földmedrű árok nyomvonalát hozzá kell igazítani ívesen a tervezett útburkolat széléhez kifordítva a szennyvíz átemelő kerítése irányába, és a meglévő átereszt meg kell hosszabbítani 3,50 m hosszúságú DN300 KG Korr. erősített műanyag áteresz beépítésével.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § 47. § és 48. § alapján amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása miatt az ajánlattételi felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentumok meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, ajánlatkérő kijelenti, hogy a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, azokat minden esetben a „vagy azzal egyenértékű” kifejezéssel együtt kell érteni. Egyenértékűség alatt Ajánlatkérő azt érti, hogy a megajánlott terméknek meg kell felelnie a műszaki leírásban foglalt műszaki paramétereknek.