Az eljárás tárgya1 db V2G képes DC nagyteljesítményű busztöltő berendezés szállítása, telepítése és üzembe helyezése A vonatkozó
követelmények: Töltési teljesítmény: névleges teljesítmény 132 kW, maximum 110 kW szoftveresen leszabályozva (DSO engedély
szerint) Töltési teljesítmény megosztás: párhuzamos töltés félteljesítménnyel vagy soros töltés teljes teljesítménnyel 2 db
töltőkábel között Töltési feszült...
Az eljárás tárgya1 db V2G képes DC nagyteljesítményű busztöltő berendezés szállítása, telepítése és üzembe helyezése A vonatkozó
követelmények: Töltési teljesítmény: névleges teljesítmény 132 kW, maximum 110 kW szoftveresen leszabályozva (DSO engedély
szerint) Töltési teljesítmény megosztás: párhuzamos töltés félteljesítménnyel vagy soros töltés teljes teljesítménnyel 2 db
töltőkábel között Töltési feszültség: 150V~1000V Maximális V2G-visszacsatolási teljesítmény 132 kW, vagy nagyobb érték V2G
protokoll szabvány CCS: IEC15118-20, opcionális CHAdeMO V1.2 EVPOSSA Mérés - AC oldal (opcionális) kétirányú AC-energiamérő
Mérés - DC Töltési oldal / kétirányú egyenáramú energiamérő Védelmi osztály IP54/IK10 IP55/IK10 IP55/IK10 IP55/IK10 Protokoll-kompatibilitás
minimum és upgradelhető: OCPP1.6J (OCPP2.0) Kommunikáció: LAN 10M/100M és LTE vezeték nélküli modem támogatása Töltési mód:
automatikus alapon, idő alapon, mennyiség alapon, energia alapon, SOC alapon, P&C, intelligens töltés és energiagazdálkodás
támogatása. Szabványnak való megfelelés: EMC/Biztonság UL2202, EN62909 CE, EN61000- 6-3/EN61000-6-1 B osztály; EN 61851-1/EN
61851-23/EN 61851-24. Hálózati csatlakozás tanúsítvány: VDE-AR-N 4105, DIN V V VDE V 0126-1-1, UL1741SB A töltőberendezés
power konverter moduljainak szerepelnie kell a területileg illetékes elosztói engedélyes aktuálisan engedélyezett inverterek
listáján. V2G képes DC nagyteljesítményű töltőberendezés távmenedzsmentet, energiamenedzsmentet, publikus töltést lehetővé
tevő szoftverére vonatkozó követelmények: A szoftverrendszernek támogatnia kell az elektromos jármű töltőberendezés online
felügyeletét és távmenedzsmentjét, valamint a telepített és jövőben telepítendő töltőállomásokon publikus töltési szolgáltatás
nyújtását, automatizált fizetési és számlázási megoldások nyújtásával. A rendszernek lehetővé kell tennie a regisztráció nélküli
használatot a webes felületen, számszerű kódok vagy QR-kódok segítségével, továbbá biztosítania kell egy okostelefon alkalmazást
a végfelhasználók töltésének támogatására. Az alkalmazásnak elérhetőnek kell lennie mind Android, mind iOS eszközökön, minimalizált
verziókövetelmények betartásával. A szállítónak rendelkeznie kell a 243/2019 (X.22) rendelet alapján meghatározott elektromobilitás
szolgáltatásra jogosító MEKH engedéllyel és töltőüzemeltetésben legalább 2 év gyakorlattal kell rendelkeznie megfelelő szervízháttérrel.
A leszállított rendszernek • a berendezésnek biztosítania kell egy a berendezésen belüli szabályzási protokolt mely lehetővé
teszi a működtető Energia Közösség valamint a DSO távmenedzsment igényét összehangoltan. Ezek egymással parallel döntési körű
rendszerek legyenek. Az az az energia közösség gridvezérlő szoftvere és a DSO szabályozási igénye futú igénykiszolgálást nem
írhat felül. A megszakítás egyedüli jogosultja a jármű tulojdonosa a vonatkozó szerződéses értelmében. Az energiamenedzsmentre
vonatkozó utasítási formátumok a FIWARE nyílt forráskódú technológiát használják. vagy az OCPP menedzsmenten belüli vonatkozó
visszatermelést lehetővé tevő formátumot. • Az Energia Közösség a PASS SCADA gridvezérlő rendszerét használja. A berendezésnek
ehhez a Workflow menethez kell szoftveresen kapcsolódnia kétirányú kommunikációval. • lehetőséget kell biztosítania az RFID
kártya általi authorizációra. • képesnek kell lennie a V2G (vehicle-to-grid) töltési tranzakciók kezelésére. • képesnek kell
lennie OCPP alapú dinamikus teljesítmény szabályozásra (ún. dynamicchargingprofile management) mind AC töltés, mind DC töltés
vonatkozásában. • kezelnie kell különböző szintű hozzáférési jogosultságokat. • meg kell felelnie az adatkezelés többszintű
szabályozásának a GDPR előírásai szerint. • támogatnia kell felhasználói csoportok létrehozását és a tarifák hozzárendelését.
• támogatnia kell a bankkártyás fizetési megoldásokat • Képesnek kell lennie az elektromobilitás felhasználónak számára számla
készítését mely tartalmazza elszámolás egységárát, az elektromos meghajtású jármű akkumulátorának feltöltéséhez felhasznált
villamos energia mennyiségét (kWh) és az elektromobilitás felhasználó által igénybe vett elektromobilitás szolgáltatás fizetendő
ellenértékét. • a rendszernek testreszabható értesítési-és hibakezelési rendszerrel kell rendelkeznie (email és vagy pushnofication)
• exportálható jelentéseket és energiafogyasztási elemzéseket kell tudni generálnia • támogatnia kell a többnyelvű használatot
(minimálisan angol, német és magyar) • támogatnia kell roaming kapcsolódást (GIREVE vagy Hubject) • támogatnia kell okostarifák(minimálisan
Time of Use) kezelését Az ajánlattevő feladata a busztöltő berendezés tlelpítése és és üzembe helyezése A 321/2015. (X. 30.)
Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy,
amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű,
típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy
jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában
igazolnia kell. További részleteket az ártábla és a műszaki leírás tartalmaz.