Kapcsolat
I.D.: 104883339

Dinamikus Beszerzési Rendszer IT

A szerződés típusa:
Árubeszerzés
A dokumentum típusa:
Új kiírások, ajánlati felhívások
CPV kódok:
30200000 30230000
Beadási határidő:
2026.10.31
Ajánlatkérő szervezet:
ESZFK Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövid összefoglaló:
A dinamikus beszerzési rendszer (DBR), mint sajátos beszerzési módszer alkalmazásának
indoka, hogy a konkrét beszerzési igények felmerülésének időpontja és pontos mennyisége
ajánlatkérő számára nem határozható meg előre a Kbt. által elvárt részletezettséggel,
ugyanakkor a tervezett beszerzések volumenéből következtetve – a Kbt. 19. § (1)-(3)
bekezdése alapján – a közbeszerzési kötelezettség fennáll. DBR létrehozása informatikai
termékek, hardver- és szoftvereszközök szállítására és az eszközökhöz kapcsolódó szolgáltatások
biztosítására az alábbi főbb termékcsoportokban: 1. Munkaállomások és kiegészítőik:
asztali „brand” számítógépek és kiegészítőik; hordozható „brand” számítógépek és kiegészítőik;
asztali vagy hordozható eszközök kompatibilis kiegészítői; asztali vagy hordozható
eszközökkel kompatibilis adattárolók; megjelenítők; asztali vagy hordozható eszközök,
megjelenítők egyéb kiegészítői; kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások 2. Mobilkommunikációs
eszközök: felsőkategóriás mobiltelefonok; középkategóriás mobiltelefonok; felsőkategóriás
tabletek; középkategóriás tabletek; tartozékok; opcionális vagy kapcsolódó szolgáltatások
3. Konferenciarendszerek és elemeik: televíziók, megjelenítők; televíziók, megjelenítők
kiegészítői; moduláris konferenciarendszerek 4. Aktív és passzív hálózati eszközök:
aktív és passzív hálózati eszközök és kiegészítőik; kapcsolódó szolgáltatások 5. Kamerák
és fényképezőgépek: eszközök és tartozékaik 6. Audio eszközök: eszközök és tartozékaik;
kapcsolódó szolgáltatások 7. Nyomtatók és kellékanyagok: nyomtatók; kellékanyagok;
szolgáltatások 8. Szerverek, adattárolók, ezek alkatrészei, tartozékaik: eszközök
és tartozékok; szolgáltatások 9. Elem, akkumulátor, töltők, szünetmentes áramforrások:
szünetmentes egységek, töltők, áramforrások 10. Szoftverek: irodai szoftverek, szoftvercsomagok;
grafikai szoftverek, szoftvercsomagok; célszoftverek Kapcsolódó szolgáltatásként ajánlatkérő
jogosult a termékek üzembe helyezéséhez és üzemben tartásához szükséges - egyéb, az
ajánlattételi szakaszban meghatározásra kerülő - szolgáltatások megrendelésére (pl.
ilyen lehet különösen: telepítés, üzembe helyezés, beüzemelés, próbaüzem, helyszíni
betanítás, karbantartás, egyéb szerviz szolgáltatás, javítás, stb.) az ajánlattételi
szakaszban meghatározásra kerülő műszaki leírásban részletesen rögzítettek szerint.
A főbb termékcsoportok kizárólag tájékoztatás céljával kerültek felsorolásra a beszerzés
volumenének felmérése érdekében, ajánlatkérő az egyes kategóriákon belül a felmerülő
igényeknek megfelelően a beszerezni kívánt termé(ke)k pontos műszaki leírását és szerződéses
feltételeit a DBR-ben részt vevők számára a DBR ajánlattételi szakaszaiban, az ajánlattételi
felhívás megküldésével egyidejűleg bocsátja rendelkezésre a Kbt. 107. § (2) bekezdése
alapján. Ajánlatkérő a Kbt.107. § (2) bekezdése alapján fenntartja annak a lehetőségét,
hogy a DBR megvalósítása során, az ajánlattételi felhívás megküldésével egyidejűleg,
az abban foglalt konkrét beszerzési igényre vonatkozóan - a konkrét közbeszerzések
tárgyától és jellegétől függően - részajánlattétel lehetőséget határozzon meg. Ajánlatkérő
fenntartja annak lehetőségét, hogy az ajánlattételi szakaszokban a részajánlattételi
lehetőségek kialakítása során a fent megjelölt termékcsoportosítástól eltérően határozza
meg az egyes részajánlati körökben a beszerzési igényét. Ajánlatkérő a DBR-t 24 hónapra
kívánja létrehozni, mely időszakra tervezett beszerzések összértéke nettó 150.000.000,-Ft.
Ajánlatkérő nem vállal lehívási kötelezettséget az eljárást megindító felhívásban
foglalt becsült összérték tekintetében. Ajánlatkérő tervezetten 6 db ajánlattételi
szakaszt kíván indítani a DBR fennállásának időtartama alatt. A DBR-ben odaítélendő
egyes szerződések várható nagyságrendje szerződésenként nettó 25.000.000,-Ft. A DBR-be
az alkalmassági feltételeknek megfelelő minden részvételre jelentkező felvételre kerül,
az ajánlattételre felhívandó részvételre jelentkezők száma nem kerül korlátozásra.
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-195522024.pdf
  2. hirdetmeny.pdf
Nuts kód:
Összefoglaló:
A dinamikus beszerzési rendszer (DBR), mint sajátos beszerzési módszer alkalmazásának indoka, hogy a konkrét beszerzési igények felmerülésének időpontja és pontos mennyisége ajánlatkérő számára nem határozható meg előre a Kbt. által elvárt részletezettséggel, ugyanakkor a tervezett beszerzések volumenéből következtetve – a Kbt. 19. § (1)-(3) ...
A dinamikus beszerzési rendszer (DBR), mint sajátos beszerzési módszer alkalmazásának indoka, hogy a konkrét beszerzési igények felmerülésének időpontja és pontos mennyisége ajánlatkérő számára nem határozható meg előre a Kbt. által elvárt részletezettséggel, ugyanakkor a tervezett beszerzések volumenéből következtetve – a Kbt. 19. § (1)-(3) bekezdése alapján – a közbeszerzési kötelezettség fennáll. DBR létrehozása informatikai termékek, hardver- és szoftvereszközök szállítására és az eszközökhöz kapcsolódó szolgáltatások biztosítására az alábbi főbb termékcsoportokban: 1. Munkaállomások és kiegészítőik: asztali „brand” számítógépek és kiegészítőik; hordozható „brand” számítógépek és kiegészítőik; asztali vagy hordozható eszközök kompatibilis kiegészítői; asztali vagy hordozható eszközökkel kompatibilis adattárolók; megjelenítők; asztali vagy hordozható eszközök, megjelenítők egyéb kiegészítői; kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások 2. Mobilkommunikációs eszközök: felsőkategóriás mobiltelefonok; középkategóriás mobiltelefonok; felsőkategóriás tabletek; középkategóriás tabletek; tartozékok; opcionális vagy kapcsolódó szolgáltatások 3. Konferenciarendszerek és elemeik: televíziók, megjelenítők; televíziók, megjelenítők kiegészítői; moduláris konferenciarendszerek 4. Aktív és passzív hálózati eszközök: aktív és passzív hálózati eszközök és kiegészítőik; kapcsolódó szolgáltatások 5. Kamerák és fényképezőgépek: eszközök és tartozékaik 6. Audio eszközök: eszközök és tartozékaik; kapcsolódó szolgáltatások 7. Nyomtatók és kellékanyagok: nyomtatók; kellékanyagok; szolgáltatások 8. Szerverek, adattárolók, ezek alkatrészei, tartozékaik: eszközök és tartozékok; szolgáltatások 9. Elem, akkumulátor, töltők, szünetmentes áramforrások: szünetmentes egységek, töltők, áramforrások 10. Szoftverek: irodai szoftverek, szoftvercsomagok; grafikai szoftverek, szoftvercsomagok; célszoftverek Kapcsolódó szolgáltatásként ajánlatkérő jogosult a termékek üzembe helyezéséhez és üzemben tartásához szükséges - egyéb, az ajánlattételi szakaszban meghatározásra kerülő - szolgáltatások megrendelésére (pl. ilyen lehet különösen: telepítés, üzembe helyezés, beüzemelés, próbaüzem, helyszíni betanítás, karbantartás, egyéb szerviz szolgáltatás, javítás, stb.) az ajánlattételi szakaszban meghatározásra kerülő műszaki leírásban részletesen rögzítettek szerint. A főbb termékcsoportok kizárólag tájékoztatás céljával kerültek felsorolásra a beszerzés volumenének felmérése érdekében, ajánlatkérő az egyes kategóriákon belül a felmerülő igényeknek megfelelően a beszerezni kívánt termé(ke)k pontos műszaki leírását és szerződéses feltételeit a DBR-ben részt vevők számára a DBR ajánlattételi szakaszaiban, az ajánlattételi felhívás megküldésével egyidejűleg bocsátja rendelkezésre a Kbt. 107. § (2) bekezdése alapján. Ajánlatkérő a Kbt.107. § (2) bekezdése alapján fenntartja annak a lehetőségét, hogy a DBR megvalósítása során, az ajánlattételi felhívás megküldésével egyidejűleg, az abban foglalt konkrét beszerzési igényre vonatkozóan - a konkrét közbeszerzések tárgyától és jellegétől függően - részajánlattétel lehetőséget határozzon meg. Ajánlatkérő fenntartja annak lehetőségét, hogy az ajánlattételi szakaszokban a részajánlattételi lehetőségek kialakítása során a fent megjelölt termékcsoportosítástól eltérően határozza meg az egyes részajánlati körökben a beszerzési igényét. Ajánlatkérő a DBR-t 24 hónapra kívánja létrehozni, mely időszakra tervezett beszerzések összértéke nettó 150.000.000,-Ft. Ajánlatkérő nem vállal lehívási kötelezettséget az eljárást megindító felhívásban foglalt becsült összérték tekintetében. Ajánlatkérő tervezetten 6 db ajánlattételi szakaszt kíván indítani a DBR fennállásának időtartama alatt. A DBR-ben odaítélendő egyes szerződések várható nagyságrendje szerződésenként nettó 25.000.000,-Ft. A DBR-be az alkalmassági feltételeknek megfelelő minden részvételre jelentkező felvételre kerül, az ajánlattételre felhívandó részvételre jelentkezők száma nem kerül korlátozásra.

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció