Kapcsolat
I.D.: 106221481

Halászkert (Süllő II.) – interaktív kiállítás TSZM

A szerződés típusa:
Árubeszerzés
A dokumentum típusa:
Egyéb információ
CPV kódok:
39294100-0 79822500-7 79933000-3 92111200-4 39294000-9
Ajánlatkérő szervezet:
Vonyarcvashegy Nagyközség Önkormányzata
Rövid összefoglaló:
Halászkert (Süllő II.) - interaktív kiállítás
Beszerzés tárgya: 1 db a balatoni hajózás és a balatoni halászat történetét bemutató kül- és beltéri interaktív kiállítás tartalomfejlesztése, kreatív és grafikai tervezése, a kiállítási elemek és installációk beszerzése, gyártása, helyszínre szállítása, telepítése és beüzemelése. Összefoglalva komplett kül- és beltéri interaktív kiállítás létrehozása.
Bemutatási célok:
o új, a Balaton térségében egyedülálló turisztikai attrakció létrehozása egy természettudományos interaktív bemutatóhely kialakításával;
o a Süllő II. nevű egykori balatoni halászhajó különlegességének feltárása az új bemutatóhelyet felkereső látogatók számára, beleértve a helyi közösségek tagjait és az ide érkező látogatókat;
Bemutatási tematika:
o a balatoni hajózás rövid története, helyi vonatkozások;
o a balatoni halászat rövid története, helyi vonatkozások;
o a balatoni halászok eszközei: gyalom, csáklya stb.
o a balatoni halászok zsákmánya: a Balaton jellegzetes halai
o jellegzetes balatoni halételek, hagyományos receptek;
o a balatoni turizmus rövid története, helyi vonatkozások (Lidó strand);
o katonai eszközből halászhajó, majd bemutatóhajó - a Süllő II. története;
o a 40 balatoni halász legendája (csak felvillantás, ezzel teremtve meg a kapcsolatot a másik projekthelyszínnel).
Bemutatás módja:
o kültéren döntött fedőlapú, interaktív ismertetőtáblák segítségével valamennyi témakör feldolgozása (témakörönként 1-1 db, összesen 8 db egyedi tervezésű és kialakítású tábla);
o a témákhoz illeszkedő kiegészítő installációk, játszóeszközök: Libikóka-hajó, dereglye edukációs eszközök, horgászós játék, hal installációk összesen 4 db;
o kapcsolódóan: földbe süllyesztett trambulin 2 db, kerékpártámasz 10 db, Kerékpártöltő és szerelőállvány 1 db;
o beltéren a „balatoni hajózás története” és a „Süllő II. története” témakörök játékos, interaktív feldolgozása.
Süllő II. beltéri interaktív kiállítás:
Parancsnoki híd / irányítófülke:
Bemutatási program: A beltéri bemutatási program első egysége, amely beépített multimédiás eszköz segítségével, a halászhajó kapitányának nézőpontjából mutatja be a Süllő II. életét és a Balatont. A virtuális hajózás keretében azonosíthatók a jellegzetes tájképi elemek: a Szent Mihály-domb mellett például Vonyarcvashegy, Keszthely, a déli parton a fonyódi Várhegy. Ezek megismerése multimédiás információk (videó, hangfelvétel, szöveges/képi állomány) segítségével történik. A játék nagyjából 10-15 perces élményt nyújt és egyszerre 1-3 látogató használhatja.
Az irányítópulthoz integrált, egyedi fejlesztésű médialejátszó eszköz nyomógombjai segítségével különböző hangeffektek indíthatók el, imitálva a hajó irányítását és a vízi környezet természetes hangjait (10 db hang).
Az irányítópulton és a falfelületeken több kisebb méretű tablón szöveges, az üvegfelületeken üvegmatricán elhelyezett képi tartalom egészíti ki az első bemutatási egység szakmai programját.
Egyedi tartalomfejlesztési feladatok: virtuális hajózás - egyedi film készítése, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése (1 db; összesen 4-5 perc); egyedi hangeffektek készítése, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése (10 db)
Pihenőfülke - elülső kabin:
Bemutatási program: A beltéri bemutatási program második egysége, amelyben egyrészt utalunk a helyiség egykori pihenő funkciójára, másrészt kiemelt témaként kezeljük a balatoni hal és halászat témakörét. Alkalmazott interpretációs eszközök: 1. tabló, fali grafika, üvegmatrica (kabinablakok); 2. bemutatóvitrinek: egyedi életképek a meglévő szekrények, fali és padlófülkék átalakításával, bennük egyedi, nem muzeális értéket képviselő tárgyakkal vagy replikákkal (pl. halászok mindennapi használati tárgyai; padlóinstalláció - homokos tómeder kagylókkal és a halak világa), belső világítással; 3. egyedi interaktív elem - periszkópos játék: a régi kályha kimeneti nyílásának felhasználásával 120 fokban forgatható periszkóp, a hajó tetején 120 fokos körpanoráma fotó vagy egyedi grafika fém keretszerkezetre rögzítve; 4. médiaeszköz archív képek és film lejátszásával (külső, fali menüválasztó egységgel a film és a fényképek közötti választáshoz).
Egyedi tartalomfejlesztési feladatok: az archív film (1 db) és fényképek (15-20 db) beszerzése, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése.
Kiszolgáló fülke - középső kabin:
Bemutatási program: A helyiség többrétegű funkciójára és a matrózok mindennapi életére utaló (gasztronómia, matrózviselet, a matrózok titokzatos világa stb.), egyedi kialakítású tárolók, installációk a meglévő szekrények és a padló átalakításával, berendezésével, biztosítva a látogatói interaktivitás lehetőségét (betekintők, nyitható-zárható egységek). Egy beépített médiaeszközön egykori balatoni hajósokkal és halászokkal készült interjúk futnak.
Egyedi tartalomfejlesztési feladatok: kisfilmek készítése egykori balatoni hajósokkal és halászokkal (3 db; összesen 9-12 perc), kapcsolódó szerkesztési feladatok, médiaeszközre történő telepítés.
Gépház - hátsó kabin:
Bemutatási program: Balatoni térségi szinten egyedülálló, hogy egy egykori halászati célra használt hajó motorházát egyben mutatjuk be. A gépészeti berendezéseket alacsony határoló fallal kell lezárni a felújítási munkálatok keretében, balesetvédelmi okok miatt biztosítva a látogatók távol tartását, s egyben a hajót mozgató szerkezet láthatóságát. Az ismeretátadás a falfelületeken elhelyezett fali grafika és tablók segítségével történik. A motor működését interaktív hangjáték segítségével „idézzük meg”: a látogatók egy gomb megnyomásával „indíthatják be” a szerkezetet, s hallhatják egy előzetesen felvett hajómotor hangját - minimum két állásban: pl. motor beindítása és teljes menetsebesség - a beépített médiaeszköz és hangszórók segítségével.
Egyedi tartalomfejlesztési feladat: hangeffektek felvétele, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése (6 x 1-1,5 perc).
 
 
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-210882024.pdf
Nuts kód:
MAGYARORSZÁG, Zala
Összefoglaló:
Halászkert (Süllő II.) - interaktív kiállítás Beszerzés tárgya: 1 db a balatoni hajózás és a balatoni halászat történetét bemutató kül- és beltéri interaktív kiállítás tartalomfejlesztése, kreatív és grafikai tervezése, a kiállítási elemek és installációk beszerzése, gyártása, helyszínre szállítása, telepítése és beüzemelése. Összefoglalva komplett kül- és beltéri interaktív kiállítás létrehozása. Bemutatási célok: o új, a ...
Halászkert (Süllő II.) - interaktív kiállítás Beszerzés tárgya: 1 db a balatoni hajózás és a balatoni halászat történetét bemutató kül- és beltéri interaktív kiállítás tartalomfejlesztése, kreatív és grafikai tervezése, a kiállítási elemek és installációk beszerzése, gyártása, helyszínre szállítása, telepítése és beüzemelése. Összefoglalva komplett kül- és beltéri interaktív kiállítás létrehozása. Bemutatási célok: o új, a Balaton térségében egyedülálló turisztikai attrakció létrehozása egy természettudományos interaktív bemutatóhely kialakításával; o a Süllő II. nevű egykori balatoni halászhajó különlegességének feltárása az új bemutatóhelyet felkereső látogatók számára, beleértve a helyi közösségek tagjait és az ide érkező látogatókat; Bemutatási tematika: o a balatoni hajózás rövid története, helyi vonatkozások; o a balatoni halászat rövid története, helyi vonatkozások; o a balatoni halászok eszközei: gyalom, csáklya stb. o a balatoni halászok zsákmánya: a Balaton jellegzetes halai o jellegzetes balatoni halételek, hagyományos receptek; o a balatoni turizmus rövid története, helyi vonatkozások (Lidó strand); o katonai eszközből halászhajó, majd bemutatóhajó - a Süllő II. története; o a 40 balatoni halász legendája (csak felvillantás, ezzel teremtve meg a kapcsolatot a másik projekthelyszínnel). Bemutatás módja: o kültéren döntött fedőlapú, interaktív ismertetőtáblák segítségével valamennyi témakör feldolgozása (témakörönként 1-1 db, összesen 8 db egyedi tervezésű és kialakítású tábla); o a témákhoz illeszkedő kiegészítő installációk, játszóeszközök: Libikóka-hajó, dereglye edukációs eszközök, horgászós játék, hal installációk összesen 4 db; o kapcsolódóan: földbe süllyesztett trambulin 2 db, kerékpártámasz 10 db, Kerékpártöltő és szerelőállvány 1 db; o beltéren a „balatoni hajózás története” és a „Süllő II. története” témakörök játékos, interaktív feldolgozása. Süllő II. beltéri interaktív kiállítás: Parancsnoki híd / irányítófülke: Bemutatási program: A beltéri bemutatási program első egysége, amely beépített multimédiás eszköz segítségével, a halászhajó kapitányának nézőpontjából mutatja be a Süllő II. életét és a Balatont. A virtuális hajózás keretében azonosíthatók a jellegzetes tájképi elemek: a Szent Mihály-domb mellett például Vonyarcvashegy, Keszthely, a déli parton a fonyódi Várhegy. Ezek megismerése multimédiás információk (videó, hangfelvétel, szöveges/képi állomány) segítségével történik. A játék nagyjából 10-15 perces élményt nyújt és egyszerre 1-3 látogató használhatja. Az irányítópulthoz integrált, egyedi fejlesztésű médialejátszó eszköz nyomógombjai segítségével különböző hangeffektek indíthatók el, imitálva a hajó irányítását és a vízi környezet természetes hangjait (10 db hang). Az irányítópulton és a falfelületeken több kisebb méretű tablón szöveges, az üvegfelületeken üvegmatricán elhelyezett képi tartalom egészíti ki az első bemutatási egység szakmai programját. Egyedi tartalomfejlesztési feladatok: virtuális hajózás - egyedi film készítése, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése (1 db; összesen 4-5 perc); egyedi hangeffektek készítése, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése (10 db) Pihenőfülke - elülső kabin: Bemutatási program: A beltéri bemutatási program második egysége, amelyben egyrészt utalunk a helyiség egykori pihenő funkciójára, másrészt kiemelt témaként kezeljük a balatoni hal és halászat témakörét. Alkalmazott interpretációs eszközök: 1. tabló, fali grafika, üvegmatrica (kabinablakok); 2. bemutatóvitrinek: egyedi életképek a meglévő szekrények, fali és padlófülkék átalakításával, bennük egyedi, nem muzeális értéket képviselő tárgyakkal vagy replikákkal (pl. halászok mindennapi használati tárgyai; padlóinstalláció - homokos tómeder kagylókkal és a halak világa), belső világítással; 3. egyedi interaktív elem - periszkópos játék: a régi kályha kimeneti nyílásának felhasználásával 120 fokban forgatható periszkóp, a hajó tetején 120 fokos körpanoráma fotó vagy egyedi grafika fém keretszerkezetre rögzítve; 4. médiaeszköz archív képek és film lejátszásával (külső, fali menüválasztó egységgel a film és a fényképek közötti választáshoz). Egyedi tartalomfejlesztési feladatok: az archív film (1 db) és fényképek (15-20 db) beszerzése, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése. Kiszolgáló fülke - középső kabin: Bemutatási program: A helyiség többrétegű funkciójára és a matrózok mindennapi életére utaló (gasztronómia, matrózviselet, a matrózok titokzatos világa stb.), egyedi kialakítású tárolók, installációk a meglévő szekrények és a padló átalakításával, berendezésével, biztosítva a látogatói interaktivitás lehetőségét (betekintők, nyitható-zárható egységek). Egy beépített médiaeszközön egykori balatoni hajósokkal és halászokkal készült interjúk futnak. Egyedi tartalomfejlesztési feladatok: kisfilmek készítése egykori balatoni hajósokkal és halászokkal (3 db; összesen 9-12 perc), kapcsolódó szerkesztési feladatok, médiaeszközre történő telepítés. Gépház - hátsó kabin: Bemutatási program: Balatoni térségi szinten egyedülálló, hogy egy egykori halászati célra használt hajó motorházát egyben mutatjuk be. A gépészeti berendezéseket alacsony határoló fallal kell lezárni a felújítási munkálatok keretében, balesetvédelmi okok miatt biztosítva a látogatók távol tartását, s egyben a hajót mozgató szerkezet láthatóságát. Az ismeretátadás a falfelületeken elhelyezett fali grafika és tablók segítségével történik. A motor működését interaktív hangjáték segítségével „idézzük meg”: a látogatók egy gomb megnyomásával „indíthatják be” a szerkezetet, s hallhatják egy előzetesen felvett hajómotor hangját - minimum két állásban: pl. motor beindítása és teljes menetsebesség - a beépített médiaeszköz és hangszórók segítségével. Egyedi tartalomfejlesztési feladat: hangeffektek felvétele, szerkesztése, médiaeszközre történő telepítése (6 x 1-1,5 perc).

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció