A projekt első üteme megvalósult, az Ipari útra vezető körforgalomtól mintegy 1400 m-es szakasz már megújult, a Potyondi utcáig fennmaradó 340 m felújítása képezi a II. ütem kivitelezési munkálatait.
Az MU-1 rajzszámú helyszínrajzon jelöltek szerint az előző tervezési szakasz vége, azonos jelen tervezési szakasz kezdetével (1 + 376,15 km).
A tervezett útburkolat szélessége 2 x 3,00 = 6,00 m.
Az út szelvényezés szerinti bal ...
A projekt első üteme megvalósult, az Ipari útra vezető körforgalomtól mintegy 1400 m-es szakasz már megújult, a Potyondi utcáig fennmaradó 340 m felújítása képezi a II. ütem kivitelezési munkálatait.
Az MU-1 rajzszámú helyszínrajzon jelöltek szerint az előző tervezési szakasz vége, azonos jelen tervezési szakasz kezdetével (1 + 376,15 km).
A tervezett útburkolat szélessége 2 x 3,00 = 6,00 m.
Az út szelvényezés szerinti bal oldalán vb. villanyoszlopsor húzódik, így a bal oldali tervezett padka szélessége 0,75 m, míg a jobb oldali 1,25 m.
A ráaszfaltozást a keresztszelvényeken, ill. a torzított keresztszelvényeken megadott oldalirányú lejtésekkel kell megépíteni (0,5 - 2,3 % között).
Az építés során kétféle pályaszerkezettel számoltunk, nevezetesen:
- lemarás, ráaszfaltozás,
- a szélesítésnél új pályaszerkezet építése.
A torzított keresztszelvényeken ábrázoltak szerint a meglévő aszfalt ú