Kapcsolat
I.D.: 106413084

Ipari elkerülő út - II. ütem-AFvissz

A szerződés típusa:
Építési beruházás
A dokumentum típusa:
Visszavonás/ Módosítás / Helyesbítés
CPV kódok:
45233120-6
Ajánlatkérő szervezet:
Nyúl Község Önkormányzata
Rövid összefoglaló:
A projekt első üteme megvalósult, az Ipari útra vezető körforgalomtól mintegy 1400 m-es szakasz már megújult, a Potyondi utcáig fennmaradó 340 m felújítása képezi a II. ütem kivitelezési munkálatait.
Az MU-1 rajzszámú helyszínrajzon jelöltek szerint az előző tervezési szakasz vége, azonos jelen tervezési szakasz kezdetével (1 + 376,15 km).
A tervezett útburkolat szélessége 2 x 3,00 = 6,00 m.
Az út szelvényezés szerinti bal oldalán vb. villanyoszlopsor húzódik, így a bal oldali tervezett padka szélessége 0,75 m, míg a jobb oldali 1,25 m.
A ráaszfaltozást a keresztszelvényeken, ill. a torzított keresztszelvényeken megadott oldalirányú lejtésekkel kell megépíteni (0,5 - 2,3 % között).
Az építés során kétféle pályaszerkezettel számoltunk, nevezetesen:
- lemarás, ráaszfaltozás,
- a szélesítésnél új pályaszerkezet építése.
A torzított keresztszelvényeken ábrázoltak szerint a meglévő aszfalt ú
 
 
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-222002024.pdf
Nuts kód:
MAGYARORSZÁG, Győr-Moson-Sopron
Összefoglaló:
A projekt első üteme megvalósult, az Ipari útra vezető körforgalomtól mintegy 1400 m-es szakasz már megújult, a Potyondi utcáig fennmaradó 340 m felújítása képezi a II. ütem kivitelezési munkálatait. Az MU-1 rajzszámú helyszínrajzon jelöltek szerint az előző tervezési szakasz vége, azonos jelen tervezési szakasz kezdetével (1 + 376,15 km). A tervezett útburkolat szélessége 2 x 3,00 = 6,00 m. Az út szelvényezés szerinti bal ...
A projekt első üteme megvalósult, az Ipari útra vezető körforgalomtól mintegy 1400 m-es szakasz már megújult, a Potyondi utcáig fennmaradó 340 m felújítása képezi a II. ütem kivitelezési munkálatait. Az MU-1 rajzszámú helyszínrajzon jelöltek szerint az előző tervezési szakasz vége, azonos jelen tervezési szakasz kezdetével (1 + 376,15 km). A tervezett útburkolat szélessége 2 x 3,00 = 6,00 m. Az út szelvényezés szerinti bal oldalán vb. villanyoszlopsor húzódik, így a bal oldali tervezett padka szélessége 0,75 m, míg a jobb oldali 1,25 m. A ráaszfaltozást a keresztszelvényeken, ill. a torzított keresztszelvényeken megadott oldalirányú lejtésekkel kell megépíteni (0,5 - 2,3 % között). Az építés során kétféle pályaszerkezettel számoltunk, nevezetesen: - lemarás, ráaszfaltozás, - a szélesítésnél új pályaszerkezet építése. A torzított keresztszelvényeken ábrázoltak szerint a meglévő aszfalt ú

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció