Jelen közbeszerzés tárgyát az AK tulajdonában álló irodai informatikai környezet üzemeltetése képezi a közbeszerzési dokumentumok
részeként kiadott műszaki leírásban foglaltak alapján, a szerződéstervezet rendelkezéseinek megfelelően. AK jelen közbeszerzési
eljárás keretén belül szerzi be a saját tulajdonában álló informatikai eszközökhöz kapcsolódó üzembe helyezési és komplex
üzemeltetési szolgáltatások n...
Jelen közbeszerzés tárgyát az AK tulajdonában álló irodai informatikai környezet üzemeltetése képezi a közbeszerzési dokumentumok
részeként kiadott műszaki leírásban foglaltak alapján, a szerződéstervezet rendelkezéseinek megfelelően. AK jelen közbeszerzési
eljárás keretén belül szerzi be a saját tulajdonában álló informatikai eszközökhöz kapcsolódó üzembe helyezési és komplex
üzemeltetési szolgáltatások nyújtását, továbbá az üzletmenetfolytonosság fenntartásához szükséges rendszerek testre szabását.
Az üzembe helyezés az új munkavállalók belépésénél értelmezhető, alábbiakban rögzített eszközöknél ez a mennyiség már becslésre
került a darabszámban. Az AK korábban már beszerezte a napi munkavégzéshez szükséges eszközeit és felkészítette a napi használatra,
most alábbiak szerint ezeket kívánja üzemeltetni, az üzemeltetésbe bevont eszközök mennyisége: •Mobil irodai munkaállomások
Windows 10 Professional operációs rendszerrel <35 db •Mobiltelefon, tablet Android vagy iOS operációs rendszerrel <45 db •Irodai
nyomtató(k) (eprint, email print szolgáltatással) <5 db. Jelenleg nincs központi nyomtatómenedzsment rendszer. 2 db HP és
1 db Canon nyomtató van használatban. HP color laserjet pro MFP M183fw, HP Officejet pro7740 és Canon iR-ADV 527 AK az üzletmenetfolytonosságához
kapcsolódó ügyfélszolgálati megkeresések megválaszolásához és megrendelői igények/esetek kezeléséhez, általános feladatainak
ellátásához a Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (továbbiakban: D365 CE) vállalati rendszerének két alkalmazását használja
a Field Service (FS), illetve Customer Service Hub (továbbiakban: Ügyfélszolgálati Központ, ÜK). Az esetkezelési folyamatok
belső kezelését az ÜK segíti, míg a munkafolyamatok menedzselését a FS alkalmazás látja el. Mindkettő alkalmazás a Microsoft
felhő alapú adatbázisát (Microsoft Dataverse régebbi nevén: Common Data Service) használja az adatok tárolására. A fent említett
két alkalmazás közös adatbázist használ, ugyanakkor szükséges a két rendszer adatainak egyeztetése, valamint az állandó szinkronizáció
fenntartása. Szükséges a rendszerek közti kapcsolat folyamatos ellenőrzése, karbantartása, illetve a Microsoft vállalat által
kiadott frissítések tesztelése és telepítése a rendszerekbe, amely tevékenységek biztosítják az alkalmazások naprakészségét,
illetve a bennük létrejövő vagy módosuló adatok konzisztenciáját. Az elvárt üzemeltetési szolgáltatásokhoz tartozó eszközök
biztosítása nem ajánlattevői feladat, az ajánlattevőt eszköz beszerzési kötelezettség nem terheli.A szerződés keretében ellátandó
feladatok (szolgáltatási időszak:5x8 óra): •Címtár szolgáltatások kezelése és adminisztrációja: Az Entra ID Domain Services
és Active Directory Domain Services (AD DS) üzemeltetése és adminisztrációja, felhasználói fiókok, csoportok és jogosultságok
kezelése, valamint az AD integrációja más rendszerekkel és szolgáltatásokkal. A szolgáltatás része a Group Policy Objects
(GPO) beállítása és karbantartása, az AD hibakeresése és problémamegoldása és az AD frissítések és verzióváltások kezelése.
•Desktop munkaállomás szolgáltatások: Mobil irodai munkaállomások, mobiltelefonok és tablet-ek Microsoft Intune-al történő
kezelése, szoftveres problémával rendelkező eszközök javítása, új be- és kilépők eszközeinek és jogosultságainak kezelése,
valamint alapszíntű hardveres hibafeltárás. •Nyomtató szolgáltatások: A nyomtatókkal kapcsolatos, felhasználók által nem elhárítható
problémák távoli vagy szükség esetén helyszíni megoldása. A hardveres problémák elhárítása a megbízó által megbízott szakszerviz
feladata. •Vírusvédelem, elektronikus levelezés, központi fájltárolás és csoportmunka szolgáltatások: operációs rendszer,
irodai szoftverek, vírusvédelem telepítése, beállítása az eszközökön, hiba esetén távoli támogatás nyújtása. •Ügyviteli szoftver
üzemeltetés támogatás: Customer Service ügyfélszolgálati ügyviteli rendszer és az azon történt módosítások és automatizációk
hibáinak kezelése, javítása, szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek esetén AK képviselete a szállító
partner felé. •Honlap üzemeltetés: honlap és kapcsolódó webes infrastruktúra karbantartása, honlap tartalmának frissítése,
változtatása, domain- és tárhelyszolgáltatóval kapcsolattartás, AK képviselete a tárhelyszolgáltató felé nyitott hibajegyeken.
A szükséges tárhelyszolgáltatást és domain(eke)t a megrendelő saját hatáskörben szerzi be. •Belső esetkezelési folyamat üzemeltetés:
az ÜK esetkezelő felületén kialakított belső esetkezelés folyamatának támogatása, hibák javítása és a kapcsolódó portál hibáinak
javítása. •Vállalatirányítási rendszer üzemeltetése és kiemelt támogatása: A Business Central hibáinak kezelése, javítása
Dynamics 365 Core képesítéssel rendelkező szakember által szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek
esetén AK képviselete a szállító partner felé, valamint a kapcsolódó üzleti intelligencia (BI) riportok hibáinak javítása.
A támogatás szerződéskötés időpontjától elvárt. •Szakrendszer támogató modul üzemeltetése és kiemelt támogatása: FS eszközök
kezelésére és munkaszervezésre és követésére alkalmas támogató rendszer és az azon történt módosítások és automatizációk hibáinak
kezelése, javítása FS vizsgával rendelkező szakember által, szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek
esetén AK képviselete a szállító partner felé. •Riporting modul üzemeltetése és támogatása: Meglévő üzleti intelligencia riportok
(BI) technikai támogatása, jogosultságok kezelésen, adatkészleteinek (adattáróló és report dataset) karbantartása, felmerülő
adathibák javítása. •Collect!t Kintlévőség kezelési rendszer támogatása: A támogatás 2026.12.20. dátumtól elvárt. •Licenszek
biztosítása: Az Esetkezelő rendszerhez szükséges licenszeket az AK egy meghatározott, opciósan lehívható keret terhére kívánja
az ajánlattevőtől beszerezni. A feladatok részletes leírását közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírás tartalmazza.
Folyt: II.2.4)pontban (BT-24)