Kapcsolat
I.D.: 107711192

Irodai informatikai környezet üzemeltetés

A szerződés típusa:
Szolgáltatásmegrendelés
A dokumentum típusa:
Új kiírások, ajánlati felhívások
CPV kódok:
72500000 30232100 72000000 72260000 72261000 72267000 72268000 72300000 72310000 72700000
Beadási határidő:
2025.02.06 10:00
Ajánlatkérő szervezet:
DATRAK Digitális Adattranzakciós Központ Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövid összefoglaló:
Jelen közbeszerzés tárgyát az AK tulajdonában álló irodai informatikai környezet üzemeltetése
képezi a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott műszaki leírásban foglaltak
alapján, a szerződéstervezet rendelkezéseinek megfelelően. AK jelen közbeszerzési
eljárás keretén belül szerzi be a saját tulajdonában álló informatikai eszközökhöz
kapcsolódó üzembe helyezési és komplex üzemeltetési szolgáltatások nyújtását, továbbá
az üzletmenetfolytonosság fenntartásához szükséges rendszerek testre szabását. Az
üzembe helyezés az új munkavállalók belépésénél értelmezhető, alábbiakban rögzített
eszközöknél ez a mennyiség már becslésre került a darabszámban. Az AK korábban már
beszerezte a napi munkavégzéshez szükséges eszközeit és felkészítette a napi használatra,
most alábbiak szerint ezeket kívánja üzemeltetni, az üzemeltetésbe bevont eszközök
mennyisége: •Mobil irodai munkaállomások Windows 10 Professional operációs rendszerrel
<35 db •Mobiltelefon, tablet Android vagy iOS operációs rendszerrel <45 db •Irodai
nyomtató(k) (eprint, email print szolgáltatással) <5 db. Jelenleg nincs központi nyomtatómenedzsment
rendszer. 2 db HP és 1 db Canon nyomtató van használatban. HP color laserjet pro MFP
M183fw, HP Officejet pro7740 és Canon iR-ADV 527 AK az üzletmenetfolytonosságához
kapcsolódó ügyfélszolgálati megkeresések megválaszolásához és megrendelői igények/esetek
kezeléséhez, általános feladatainak ellátásához a Microsoft Dynamics 365 Customer
Engagement (továbbiakban: D365 CE) vállalati rendszerének két alkalmazását használja
a Field Service (FS), illetve Customer Service Hub (továbbiakban: Ügyfélszolgálati
Központ, ÜK). Az esetkezelési folyamatok belső kezelését az ÜK segíti, míg a munkafolyamatok
menedzselését a FS alkalmazás látja el. Mindkettő alkalmazás a Microsoft felhő alapú
adatbázisát (Microsoft Dataverse régebbi nevén: Common Data Service) használja az
adatok tárolására. A fent említett két alkalmazás közös adatbázist használ, ugyanakkor
szükséges a két rendszer adatainak egyeztetése, valamint az állandó szinkronizáció
fenntartása. Szükséges a rendszerek közti kapcsolat folyamatos ellenőrzése, karbantartása,
illetve a Microsoft vállalat által kiadott frissítések tesztelése és telepítése a
rendszerekbe, amely tevékenységek biztosítják az alkalmazások naprakészségét, illetve
a bennük létrejövő vagy módosuló adatok konzisztenciáját. Az elvárt üzemeltetési szolgáltatásokhoz
tartozó eszközök biztosítása nem ajánlattevői feladat, az ajánlattevőt eszköz beszerzési
kötelezettség nem terheli.A szerződés keretében ellátandó feladatok (szolgáltatási
időszak:5x8 óra): •Címtár szolgáltatások kezelése és adminisztrációja: Az Entra ID
Domain Services és Active Directory Domain Services (AD DS) üzemeltetése és adminisztrációja,
felhasználói fiókok, csoportok és jogosultságok kezelése, valamint az AD integrációja
más rendszerekkel és szolgáltatásokkal. A szolgáltatás része a Group Policy Objects
(GPO) beállítása és karbantartása, az AD hibakeresése és problémamegoldása és az AD
frissítések és verzióváltások kezelése. •Desktop munkaállomás szolgáltatások: Mobil
irodai munkaállomások, mobiltelefonok és tablet-ek Microsoft Intune-al történő kezelése,
szoftveres problémával rendelkező eszközök javítása, új be- és kilépők eszközeinek
és jogosultságainak kezelése, valamint alapszíntű hardveres hibafeltárás. •Nyomtató
szolgáltatások: A nyomtatókkal kapcsolatos, felhasználók által nem elhárítható problémák
távoli vagy szükség esetén helyszíni megoldása. A hardveres problémák elhárítása a
megbízó által megbízott szakszerviz feladata. •Vírusvédelem, elektronikus levelezés,
központi fájltárolás és csoportmunka szolgáltatások: operációs rendszer, irodai szoftverek,
vírusvédelem telepítése, beállítása az eszközökön, hiba esetén távoli támogatás nyújtása.
•Ügyviteli szoftver üzemeltetés támogatás: Customer Service ügyfélszolgálati ügyviteli
rendszer és az azon történt módosítások és automatizációk hibáinak kezelése, javítása,
szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek esetén AK képviselete
a szállító partner felé. •Honlap üzemeltetés: honlap és kapcsolódó webes infrastruktúra
karbantartása, honlap tartalmának frissítése, változtatása, domain- és tárhelyszolgáltatóval
kapcsolattartás, AK képviselete a tárhelyszolgáltató felé nyitott hibajegyeken. A
szükséges tárhelyszolgáltatást és domain(eke)t a megrendelő saját hatáskörben szerzi
be. •Belső esetkezelési folyamat üzemeltetés: az ÜK esetkezelő felületén kialakított
belső esetkezelés folyamatának támogatása, hibák javítása és a kapcsolódó portál hibáinak
javítása. •Vállalatirányítási rendszer üzemeltetése és kiemelt támogatása: A Business
Central hibáinak kezelése, javítása Dynamics 365 Core képesítéssel rendelkező szakember
által szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek esetén AK
képviselete a szállító partner felé, valamint a kapcsolódó üzleti intelligencia (BI)
riportok hibáinak javítása. A támogatás szerződéskötés időpontjától elvárt. •Szakrendszer
támogató modul üzemeltetése és kiemelt támogatása: FS eszközök kezelésére és munkaszervezésre
és követésére alkalmas támogató rendszer és az azon történt módosítások és automatizációk
hibáinak kezelése, javítása FS vizsgával rendelkező szakember által, szükség esetén
jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek esetén AK képviselete a szállító
partner felé. •Riporting modul üzemeltetése és támogatása: Meglévő üzleti intelligencia
riportok (BI) technikai támogatása, jogosultságok kezelésen, adatkészleteinek (adattáróló
és report dataset) karbantartása, felmerülő adathibák javítása. •Collect!t Kintlévőség
kezelési rendszer támogatása: A támogatás 2026.12.20. dátumtól elvárt. •Licenszek
biztosítása: Az Esetkezelő rendszerhez szükséges licenszeket az AK egy meghatározott,
opciósan lehívható keret terhére kívánja az ajánlattevőtől beszerezni. A feladatok
részletes leírását közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírás tartalmazza.
Folyt: II.2.4)pontban (BT-24)
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-235972024.pdf
  2. hirdetmeny.pdf
Nuts kód:
Összefoglaló:
Jelen közbeszerzés tárgyát az AK tulajdonában álló irodai informatikai környezet üzemeltetése képezi a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott műszaki leírásban foglaltak alapján, a szerződéstervezet rendelkezéseinek megfelelően. AK jelen közbeszerzési eljárás keretén belül szerzi be a saját tulajdonában álló informatikai eszközökhöz ka...
Jelen közbeszerzés tárgyát az AK tulajdonában álló irodai informatikai környezet üzemeltetése képezi a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott műszaki leírásban foglaltak alapján, a szerződéstervezet rendelkezéseinek megfelelően. AK jelen közbeszerzési eljárás keretén belül szerzi be a saját tulajdonában álló informatikai eszközökhöz kapcsolódó üzembe helyezési és komplex üzemeltetési szolgáltatások nyújtását, továbbá az üzletmenetfolytonosság fenntartásához szükséges rendszerek testre szabását. Az üzembe helyezés az új munkavállalók belépésénél értelmezhető, alábbiakban rögzített eszközöknél ez a mennyiség már becslésre került a darabszámban. Az AK korábban már beszerezte a napi munkavégzéshez szükséges eszközeit és felkészítette a napi használatra, most alábbiak szerint ezeket kívánja üzemeltetni, az üzemeltetésbe bevont eszközök mennyisége: •Mobil irodai munkaállomások Windows 10 Professional operációs rendszerrel <35 db •Mobiltelefon, tablet Android vagy iOS operációs rendszerrel <45 db •Irodai nyomtató(k) (eprint, email print szolgáltatással) <5 db. Jelenleg nincs központi nyomtatómenedzsment rendszer. 2 db HP és 1 db Canon nyomtató van használatban. HP color laserjet pro MFP M183fw, HP Officejet pro7740 és Canon iR-ADV 527 AK az üzletmenetfolytonosságához kapcsolódó ügyfélszolgálati megkeresések megválaszolásához és megrendelői igények/esetek kezeléséhez, általános feladatainak ellátásához a Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (továbbiakban: D365 CE) vállalati rendszerének két alkalmazását használja a Field Service (FS), illetve Customer Service Hub (továbbiakban: Ügyfélszolgálati Központ, ÜK). Az esetkezelési folyamatok belső kezelését az ÜK segíti, míg a munkafolyamatok menedzselését a FS alkalmazás látja el. Mindkettő alkalmazás a Microsoft felhő alapú adatbázisát (Microsoft Dataverse régebbi nevén: Common Data Service) használja az adatok tárolására. A fent említett két alkalmazás közös adatbázist használ, ugyanakkor szükséges a két rendszer adatainak egyeztetése, valamint az állandó szinkronizáció fenntartása. Szükséges a rendszerek közti kapcsolat folyamatos ellenőrzése, karbantartása, illetve a Microsoft vállalat által kiadott frissítések tesztelése és telepítése a rendszerekbe, amely tevékenységek biztosítják az alkalmazások naprakészségét, illetve a bennük létrejövő vagy módosuló adatok konzisztenciáját. Az elvárt üzemeltetési szolgáltatásokhoz tartozó eszközök biztosítása nem ajánlattevői feladat, az ajánlattevőt eszköz beszerzési kötelezettség nem terheli.A szerződés keretében ellátandó feladatok (szolgáltatási időszak:5x8 óra): •Címtár szolgáltatások kezelése és adminisztrációja: Az Entra ID Domain Services és Active Directory Domain Services (AD DS) üzemeltetése és adminisztrációja, felhasználói fiókok, csoportok és jogosultságok kezelése, valamint az AD integrációja más rendszerekkel és szolgáltatásokkal. A szolgáltatás része a Group Policy Objects (GPO) beállítása és karbantartása, az AD hibakeresése és problémamegoldása és az AD frissítések és verzióváltások kezelése. •Desktop munkaállomás szolgáltatások: Mobil irodai munkaállomások, mobiltelefonok és tablet-ek Microsoft Intune-al történő kezelése, szoftveres problémával rendelkező eszközök javítása, új be- és kilépők eszközeinek és jogosultságainak kezelése, valamint alapszíntű hardveres hibafeltárás. •Nyomtató szolgáltatások: A nyomtatókkal kapcsolatos, felhasználók által nem elhárítható problémák távoli vagy szükség esetén helyszíni megoldása. A hardveres problémák elhárítása a megbízó által megbízott szakszerviz feladata. •Vírusvédelem, elektronikus levelezés, központi fájltárolás és csoportmunka szolgáltatások: operációs rendszer, irodai szoftverek, vírusvédelem telepítése, beállítása az eszközökön, hiba esetén távoli támogatás nyújtása. •Ügyviteli szoftver üzemeltetés támogatás: Customer Service ügyfélszolgálati ügyviteli rendszer és az azon történt módosítások és automatizációk hibáinak kezelése, javítása, szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek esetén AK képviselete a szállító partner felé. •Honlap üzemeltetés: honlap és kapcsolódó webes infrastruktúra karbantartása, honlap tartalmának frissítése, változtatása, domain- és tárhelyszolgáltatóval kapcsolattartás, AK képviselete a tárhelyszolgáltató felé nyitott hibajegyeken. A szükséges tárhelyszolgáltatást és domain(eke)t a megrendelő saját hatáskörben szerzi be. •Belső esetkezelési folyamat üzemeltetés: az ÜK esetkezelő felületén kialakított belső esetkezelés folyamatának támogatása, hibák javítása és a kapcsolódó portál hibáinak javítása. •Vállalatirányítási rendszer üzemeltetése és kiemelt támogatása: A Business Central hibáinak kezelése, javítása Dynamics 365 Core képesítéssel rendelkező szakember által szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek esetén AK képviselete a szállító partner felé, valamint a kapcsolódó üzleti intelligencia (BI) riportok hibáinak javítása. A támogatás szerződéskötés időpontjától elvárt. •Szakrendszer támogató modul üzemeltetése és kiemelt támogatása: FS eszközök kezelésére és munkaszervezésre és követésére alkalmas támogató rendszer és az azon történt módosítások és automatizációk hibáinak kezelése, javítása FS vizsgával rendelkező szakember által, szükség esetén jelentése a szállító partnernek és ezen hibajegyek esetén AK képviselete a szállító partner felé. •Riporting modul üzemeltetése és támogatása: Meglévő üzleti intelligencia riportok (BI) technikai támogatása, jogosultságok kezelésen, adatkészleteinek (adattáróló és report dataset) karbantartása, felmerülő adathibák javítása. •Collect!t Kintlévőség kezelési rendszer támogatása: A támogatás 2026.12.20. dátumtól elvárt. •Licenszek biztosítása: Az Esetkezelő rendszerhez szükséges licenszeket az AK egy meghatározott, opciósan lehívható keret terhére kívánja az ajánlattevőtől beszerezni. A feladatok részletes leírását közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírás tartalmazza. Folyt: II.2.4)pontban (BT-24)

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció