Kapcsolat
I.D.: 106221468

Karbantartási és havaria elhárítási munkák végzése

A szerződés típusa:
Építési beruházás
A dokumentum típusa:
Egyéb információ
CPV kódok:
45000000-7 50700000-2 50800000-3 51500000-7
Ajánlatkérő szervezet:
Római Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövid összefoglaló:
Az Ajánlatkérő építőmesteri, egyéb szakipari, épületgépészeti és épületvillamossági karbantartási és felújítási feladatok ellátására rezsióradíj alapú keretszerződést kíván kötni A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződés célja, hogy a meglévő épületek, építmények, építményrészek kármegelőzésére, kárelhárítására, karbantartására, helyreállítására, felújítására, javítására, rendeltetésszerű és biztonságos használatra alkalmassá tételére, illetve üzembiztonságának megtartására irányuló építési, épületgépészeti és villamossági szerelési munkák a keretszerződés alapján költséghatékony és gazdaságos módon valósuljanak meg. Keretösszeg összesen: nettó 73.117.000,- + ÁFA Ajánlatkérő a Keretösszeg 70%-ára lehívási kötelezettséget vállal.
Amennyiben a keretösszeg kimerülésére, a szerződés határozott időtartamának lejártát megelőzően kerül sor, úgy a megszűnés időpontjától a határozott időtartam lejártának időpontjáig számított havaria helyzetek kezelésére vonatkozó rendelkezésre állási havidíj mértéke a keretösszeg részeként felhasználható lehet a szerződésben meghatározott módon és feltételek szerint. Ezen feltételt Ajánlatkérő nem tekinti a Kbt. 141.§ szerinti szerződésmódosítási feltételnek.
Ajánlatkérő az elvégzendő tevékenységeket, a tevékenységek jellege szerint két feladatcsoportba sorolja, melyek az alábbiak:
1) Karbantartási, és eseti megrendelésű szakipari munkák
Elvégzendő főbb munkanemek a keretszerződés ideje alatt:
A-Építőmesteri munkák:
1. Épületbontás és bontási munka, földmunka
2. Helyszíni beton és vasbeton munkák
3. Előregyártott épületszerkezeti elem elhelyezése és szerelése
4. Szárazépítés
5. Falazás és egyéb kőművesmunka
6. Zsaluzás és állványozás, ács- és tetőfedő munkák:
B - Szakipari tevékenységek
7. Bádogos és szigetelő munkák:
8. Asztalos, lakatos és üvegező munkák, műanyag nyílászárók:
9. Hideg- és melegburkolatok készítése, aljzat előkészítés:
10. Felületkezelő, festő, mázoló munkák:
C - Egyéb épületgépészeti, épületvillamossági tevékenységek
11. Elektromosenergia-ellátás, villanyszerelés:
12. Épületgépészeti szerelvények, berendezések munkái:
A munkadíjat az ajánlattevő által megajánlott - felolvasólapon szereplő - rezsióradíjak alkotják.
Anyagdíj: Ajánlattevő a munkához az Ajánlatkérő igényei alapján köteles ajánlani anyagot, terméket aTERC VIP program anyag-, illetve terméklistájából az ott rögzített áron, illetőleg az ajánlatában meghatározott 0%-20% kedvezmény biztosítása mellett (A kedvezmény biztosítása értékelési szempont.) Ajánlatkérő jogosult a nyertes Ajánlattevő által ajánlott anyag, termék, stb. helyett másikat biztosítani. A kivitelezés során az Ajánlattevő az elfogadott ajánlatban szereplő, vagy az Ajánlatkérő által biztosított anyagokat köteles beépíteni.
2. feladatcsoport: Rendelkezésre állás - Havaria események kezelése
Havaria (természeti csapás vagy emberi tevékenység során előállt vészhelyzet) során el kell hárítani a vészhelyzetet, megelőzni az állagromlást és az épület károsodását. Ajánlatkérő értesítésére nyertes ajánlattevő köteles reagálni és a berendezés, rendszer és épületszerkezet állagromlását (akár ideiglenes megoldással is) megakadályozni.
Havaria jellegű hibának minősül különösen, de nem kizárólag az a hiba, melynek elhárítása további károkozástól óv meg illetve az üzemszerű működést akadályozza. A hibaelhárítást haladéktalanul meg kell kezdeni, azonban a hibaelhárítás nem minden esetben jelenti a hiba teljes körű kijavítását. A követően a hiba végleges, illetve tartós helyreállítását a Vállalkozónak el kell végeznie.
Az azonnali beavatkozást igénylő, munkaidőn túli (hétköznap 18:00 és 06:00 közötti időszak, hétvégi, illetve munkaszüneti napokon) munkavégzést igénylő havaria eseménnyel közvetlenül összefüggő, a munka haladéktalan megkezdését igénylő feladatok esetében a nyertes ajánlattevő az ajánlatában feltüntetett szakipari egységárakat jogosult érvényesíteni, azzal hogy ajánlatkérő a havaria helyzet kezelésére havi rendelkezésre állási díjat fizet a nyertes ajánlattevőnek.
Ajánlatkérő 0-24 órás rendelkezésre állást vár el.
Sürgős, azonnali beavatkozást igénylő esetek tekintetében a helyszíni hibaelhárítást ajánlattevő vállalása szerint haladéktalanul, de annak bejelentéstől számított 30-720 percen belül szükséges megkezdeni. (A vállalt reakció idő értékelési részszempont.)
Azonnali beavatkozást nem igénylő esetek tekintetében a munka felmérését, annak bejelentését követő 48 órán belül ajánlattevő köteles elvégezni, és a bejelentéstől számított 4 munkanapon belül javaslatot tenni a kijavításra.
Ajánlattevő feladata a javítást követően az eredeti állapot helyreállítása.
3) Ajánlattevő 0-24 órás diszpécser szolgálat üzemeltetésére köteles a hét minden napján. A diszpécserszolgálat telefonszámát, e-mail címét egyéb elektronikus elérhetőségét a szerződéskötésig szükséges a nyertes ajánlattevőnek megadnia. A diszpécserszolgálat feladata az Ajánlatkérő által kijelölt személyek által, illetve az Ajánlattevő teljesítése kapcsán kijelölt személyek által az azonnali beavatkozást igénylő hibaelhárítási, javítási szolgáltatási igények rögzítése, azok továbbítása a javítást, illetve szolgáltatást végzők felé. A teljesítés végén a bejelentő személyt, valamint Ajánlatkérő kapcsolattartóját értesíteni kell a teljesítés lezárásáról. Ajánlattevő diszpécserszolgálata a hibabejelentés és a teljesítés közötti teljes folyamatot írásban/digitálisan rögzíti.
 
 
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-215022024.pdf
Nuts kód:
MAGYARORSZÁG, Budapest
Összefoglaló:
Az Ajánlatkérő építőmesteri, egyéb szakipari, épületgépészeti és épületvillamossági karbantartási és felújítási feladatok ellátására rezsióradíj alapú keretszerződést kíván kötni A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződés célja, hogy a meglévő épületek, építmények, építményrészek kármegelőzésére, kárelhárítására, karbantartására, helyreállítására, felújítására, javítására, rendeltetésszerű és biztonságos használatra ...
Az Ajánlatkérő építőmesteri, egyéb szakipari, épületgépészeti és épületvillamossági karbantartási és felújítási feladatok ellátására rezsióradíj alapú keretszerződést kíván kötni A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződés célja, hogy a meglévő épületek, építmények, építményrészek kármegelőzésére, kárelhárítására, karbantartására, helyreállítására, felújítására, javítására, rendeltetésszerű és biztonságos használatra alkalmassá tételére, illetve üzembiztonságának megtartására irányuló építési, épületgépészeti és villamossági szerelési munkák a keretszerződés alapján költséghatékony és gazdaságos módon valósuljanak meg. Keretösszeg összesen: nettó 73.117.000,- + ÁFA Ajánlatkérő a Keretösszeg 70%-ára lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben a keretösszeg kimerülésére, a szerződés határozott időtartamának lejártát megelőzően kerül sor, úgy a megszűnés időpontjától a határozott időtartam lejártának időpontjáig számított havaria helyzetek kezelésére vonatkozó rendelkezésre állási havidíj mértéke a keretösszeg részeként felhasználható lehet a szerződésben meghatározott módon és feltételek szerint. Ezen feltételt Ajánlatkérő nem tekinti a Kbt. 141.§ szerinti szerződésmódosítási feltételnek. Ajánlatkérő az elvégzendő tevékenységeket, a tevékenységek jellege szerint két feladatcsoportba sorolja, melyek az alábbiak: 1) Karbantartási, és eseti megrendelésű szakipari munkák Elvégzendő főbb munkanemek a keretszerződés ideje alatt: A-Építőmesteri munkák: 1. Épületbontás és bontási munka, földmunka 2. Helyszíni beton és vasbeton munkák 3. Előregyártott épületszerkezeti elem elhelyezése és szerelése 4. Szárazépítés 5. Falazás és egyéb kőművesmunka 6. Zsaluzás és állványozás, ács- és tetőfedő munkák: B - Szakipari tevékenységek 7. Bádogos és szigetelő munkák: 8. Asztalos, lakatos és üvegező munkák, műanyag nyílászárók: 9. Hideg- és melegburkolatok készítése, aljzat előkészítés: 10. Felületkezelő, festő, mázoló munkák: C - Egyéb épületgépészeti, épületvillamossági tevékenységek 11. Elektromosenergia-ellátás, villanyszerelés: 12. Épületgépészeti szerelvények, berendezések munkái: A munkadíjat az ajánlattevő által megajánlott - felolvasólapon szereplő - rezsióradíjak alkotják. Anyagdíj: Ajánlattevő a munkához az Ajánlatkérő igényei alapján köteles ajánlani anyagot, terméket aTERC VIP program anyag-, illetve terméklistájából az ott rögzített áron, illetőleg az ajánlatában meghatározott 0%-20% kedvezmény biztosítása mellett (A kedvezmény biztosítása értékelési szempont.) Ajánlatkérő jogosult a nyertes Ajánlattevő által ajánlott anyag, termék, stb. helyett másikat biztosítani. A kivitelezés során az Ajánlattevő az elfogadott ajánlatban szereplő, vagy az Ajánlatkérő által biztosított anyagokat köteles beépíteni. 2. feladatcsoport: Rendelkezésre állás - Havaria események kezelése Havaria (természeti csapás vagy emberi tevékenység során előállt vészhelyzet) során el kell hárítani a vészhelyzetet, megelőzni az állagromlást és az épület károsodását. Ajánlatkérő értesítésére nyertes ajánlattevő köteles reagálni és a berendezés, rendszer és épületszerkezet állagromlását (akár ideiglenes megoldással is) megakadályozni. Havaria jellegű hibának minősül különösen, de nem kizárólag az a hiba, melynek elhárítása további károkozástól óv meg illetve az üzemszerű működést akadályozza. A hibaelhárítást haladéktalanul meg kell kezdeni, azonban a hibaelhárítás nem minden esetben jelenti a hiba teljes körű kijavítását. A követően a hiba végleges, illetve tartós helyreállítását a Vállalkozónak el kell végeznie. Az azonnali beavatkozást igénylő, munkaidőn túli (hétköznap 18:00 és 06:00 közötti időszak, hétvégi, illetve munkaszüneti napokon) munkavégzést igénylő havaria eseménnyel közvetlenül összefüggő, a munka haladéktalan megkezdését igénylő feladatok esetében a nyertes ajánlattevő az ajánlatában feltüntetett szakipari egységárakat jogosult érvényesíteni, azzal hogy ajánlatkérő a havaria helyzet kezelésére havi rendelkezésre állási díjat fizet a nyertes ajánlattevőnek. Ajánlatkérő 0-24 órás rendelkezésre állást vár el. Sürgős, azonnali beavatkozást igénylő esetek tekintetében a helyszíni hibaelhárítást ajánlattevő vállalása szerint haladéktalanul, de annak bejelentéstől számított 30-720 percen belül szükséges megkezdeni. (A vállalt reakció idő értékelési részszempont.) Azonnali beavatkozást nem igénylő esetek tekintetében a munka felmérését, annak bejelentését követő 48 órán belül ajánlattevő köteles elvégezni, és a bejelentéstől számított 4 munkanapon belül javaslatot tenni a kijavításra. Ajánlattevő feladata a javítást követően az eredeti állapot helyreállítása. 3) Ajánlattevő 0-24 órás diszpécser szolgálat üzemeltetésére köteles a hét minden napján. A diszpécserszolgálat telefonszámát, e-mail címét egyéb elektronikus elérhetőségét a szerződéskötésig szükséges a nyertes ajánlattevőnek megadnia. A diszpécserszolgálat feladata az Ajánlatkérő által kijelölt személyek által, illetve az Ajánlattevő teljesítése kapcsán kijelölt személyek által az azonnali beavatkozást igénylő hibaelhárítási, javítási szolgáltatási igények rögzítése, azok továbbítása a javítást, illetve szolgáltatást végzők felé. A teljesítés végén a bejelentő személyt, valamint Ajánlatkérő kapcsolattartóját értesíteni kell a teljesítés lezárásáról. Ajánlattevő diszpécserszolgálata a hibabejelentés és a teljesítés közötti teljes folyamatot írásban/digitálisan rögzíti.

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció