A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság üzemeltetési feladatainak ellátásához ingatlanállomány felmérése, tervdokumentáció
előállítása és rendszerbe történő integrálása, műszaki dokumentáció testre szabása és feltöltése, létesítménygazdálkodást támogató
rendszer üzemeltetése, valamint felhasználói és rendszertámogatása, nettó 733.800.000,- Ft keretösszeg erejéig.
A keretszerződés keretében az alábbi feladatok kerü...
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság üzemeltetési feladatainak ellátásához ingatlanállomány felmérése, tervdokumentáció
előállítása és rendszerbe történő integrálása, műszaki dokumentáció testre szabása és feltöltése, létesítménygazdálkodást támogató
rendszer üzemeltetése, valamint felhasználói és rendszertámogatása, nettó 733.800.000,- Ft keretösszeg erejéig.
A keretszerződés keretében az alábbi feladatok kerülnek megrendelésre:
1. A KEF feladatellátása alá tartozó épületállomány tervdokumentumainak előállítása, ennek keretében az épületek helyszíni
felmérése (tervezetten bruttó 161.000 m2, melyből a legnagyobb épület alapterülete bruttó 16.000 m2 ) és rajzi (ArchiCAD)
feldolgozása testre szabott kialakításban és tartalommal (építészeti felmérés és digitális feldolgozás építészeti tartalomra
vonatkozóan, gépészeti berendezések felmérése és a grafikus állományokban történő ábrázolása, épületvillamossági berendezések
felmérése és a grafikus állományokban történő ábrázolása, tűzvédelmi rendszerek felmérése és a grafikus állományokban történő
ábrázolása, vagyonvédelmi és gyengeáram rendszerek felmérése és a grafikus állományokban történő ábrázolása). Az elkészített
dokumentáció átadása elektronikus, ArchiCAD BIM modell formájában történik
2. A leszállított Tervdokumentáció és alapadatok betöltése az Ajánlatkérőnél használatában lévő archifm.net rendszerbe, a rajzi
információk szinkronizációjával. A feltöltés az üzemszerű működés alatt álló archifm.net rendszer biztosította funkciókkal, az
Ajánlattevő testre szabott rendszerkialakításának megfelelően történik.
3. Az Ajánlatkérőnél használatban lévő archifm.net alapú testre szabott CAFM rendszer felhasználói és rendszertámogatása
(support), továbbfejlesztése, valamint a rendszerüzemeltetési feladatok ellátása.
4. Az Ajánlatkérőnél használatban lévő archifm.net alapú CAFM rendszerhez kapcsolódó szoftverkövetés (60 licenc) és licenc
szállítás.
5. Ajánlattevő feladatát képezi az épületekhez köthető dokumentum- és adatállomány rendszerezése, elektronikussá tétele,
épületekhez rendelése, valamint a rendelkezésre álló archifm.net rendszerfunkció segítségével az elektronikus dokumentum- és
adatállomány feltöltése, csatolása.
A szerződés a mindkét fél által történő aláírás napján lép hatályba. A szerződés a hatályba lépésétől a nettó 733.800.000,- Ft
keretösszeg teljesüléséig, de legkésőbb 24 hónapig terjedő határozott időtartamig hatályos, azzal, hogy a jelzett időpontig feladott
megrendelések teljesítéséig (a szerződés keretösszegét nem meghaladva) a szerződés rendelkezéseit változatlanul alkalmazni kell.
Ajánlatkérő az ismertetett keretösszeg 80%-ára vállal lehívási kötelezettséget.