A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság üzemeltetési feladatainak ellátásához ingatlanállomány
felmérése, tervdokumentáció előállítása és rendszerbe történő integrálása, műszaki
dokumentáció testre szabása és feltöltése, létesítménygazdálkodást támogató rendszer
üzemeltetése, valamint felhasználói és rendszertámogatása, nettó 733.800.000,- Ft
...
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság üzemeltetési feladatainak ellátásához ingatlanállomány
felmérése, tervdokumentáció előállítása és rendszerbe történő integrálása, műszaki
dokumentáció testre szabása és feltöltése, létesítménygazdálkodást támogató rendszer
üzemeltetése, valamint felhasználói és rendszertámogatása, nettó 733.800.000,- Ft
keretösszeg erejéig. A keretszerződés keretében az alábbi feladatok kerülnek megrendelésre:
1. A KEF feladatellátása alá tartozó épületállomány tervdokumentumainak előállítása,
ennek keretében az épületek helyszíni felmérése (tervezetten bruttó 161.000 m2, melyből
a legnagyobb épület alapterülete bruttó 16.000 m2 ) és rajzi (ArchiCAD) feldolgozása
testre szabott kialakításban és tartalommal (építészeti felmérés és digitális feldolgozás
építészeti tartalomra vonatkozóan, gépészeti berendezések felmérése és a grafikus
állományokban történő ábrázolása, épületvillamossági berendezések felmérése és a grafikus
állományokban történő ábrázolása, tűzvédelmi rendszerek felmérése és a grafikus állományokban
történő ábrázolása, vagyonvédelmi és gyengeáram rendszerek felmérése és a grafikus
állományokban történő ábrázolása). Az elkészített dokumentáció átadása elektronikus,
ArchiCAD BIM modell formájában történik 2. A leszállított Tervdokumentáció és alapadatok
betöltése az Ajánlatkérőnél használatában lévő archifm.net rendszerbe, a rajzi információk
szinkronizációjával. A feltöltés az üzemszerű működés alatt álló archifm.net rendszer
biztosította funkciókkal, az Ajánlattevő testre szabott rendszerkialakításának megfelelően
történik. 3. Az Ajánlatkérőnél használatban lévő archifm.net alapú testre szabott
CAFM rendszer felhasználói és rendszertámogatása (support), továbbfejlesztése, valamint
a rendszerüzemeltetési feladatok ellátása. 4. Az Ajánlatkérőnél használatban lévő
archifm.net alapú CAFM rendszerhez kapcsolódó szoftverkövetés (60 licenc) és licenc
szállítás. 5. Ajánlattevő feladatát képezi az épületekhez köthető dokumentum- és adatállomány
rendszerezése, elektronikussá tétele, épületekhez rendelése, valamint a rendelkezésre
álló archifm.net rendszerfunkció segítségével az elektronikus dokumentum- és adatállomány
feltöltése, csatolása. A szerződés a mindkét fél által történő aláírás napján lép
hatályba. A szerződés a hatályba lépésétől a nettó 733.800.000,- Ft keretösszeg teljesüléséig,
de legkésőbb 24 hónapig terjedő határozott időtartamig hatályos, azzal, hogy a jelzett
időpontig feladott megrendelések teljesítéséig (a szerződés keretösszegét nem meghaladva)
a szerződés rendelkezéseit változatlanul alkalmazni kell. Ajánlatkérő az ismertetett
keretösszeg 80%-ára vállal lehívási kötelezettséget.