4 szakasz: Nyíri külterületén önálló vonalvezetésű kétirányú kerékpárút
A 4. szakasz Nyíri települést érinti, a 016 hrsz.-ú önkormányzati tulajdonú közúton vezet.
A tervezett nyomvonal a meglévő földút nyomvonalát követi, a meglévő földút 2,5-3,0 m széles. Ezen a szakaszon önálló vonalvezetésű kétirányú külterületi kerékpárút létesül a meglévő földút nyomvonalán. A tervezett aszfalt burkolatú kerékpárút szélessége 2,55 m, a...
4 szakasz: Nyíri külterületén önálló vonalvezetésű kétirányú kerékpárút
A 4. szakasz Nyíri települést érinti, a 016 hrsz.-ú önkormányzati tulajdonú közúton vezet.
A tervezett nyomvonal a meglévő földút nyomvonalát követi, a meglévő földút 2,5-3,0 m széles. Ezen a szakaszon önálló vonalvezetésű kétirányú külterületi kerékpárút létesül a meglévő földút nyomvonalán. A tervezett aszfalt burkolatú kerékpárút szélessége 2,55 m, a padka mindkét oldalon 0,5-0,5 m széles, a tervezett koronaszélesség így 3,55 m. A tervezési szakasz kezdetén és végén a mezőgazdasági utak csatlakozásánál 25 -25 m hosszon a burkolatszél és koronaél átmenet található. A tervezési szakasz kezdete csatlakozik az előző szakaszban Füzérkomlós területén tervezett mezőgazdasági úthoz.
A kerékpárút kerti szegélyek között épül, az előregyártott süllyesztett szegély sóálló kivitelű C30/37-MSZ 4798:2016 minőségű, a szegélyt megtámasztó betongerenda minősége C25/30-XF2.
A szakasz hossza: 655,27 m.
5 szakasz: Nyíri külterületén vegyes forgalmú mezőgazdasági út
Az 5. szakasz Nyíri település külterületét érinti, a 016 hrsz.-ú közutat.
A tervezett nyomvonal a meglévő földút nyomvonalát követi, a meglévő földút 2,5-3,0 m széles.
A meglévő földutat bozót ill. erdősáv határolja mindkét oldalon, egyik oldalon kisebb bevágásban, másik oldalán kisebb töltésben vezet az út. A nyomvonal teljes hosszban érint szennyvízvezetéket és hírközlési földkábelt.
A tervezési szakasz kezdete csatlakozik az előző szakaszban tervezett önálló vonalvezetésű kétirányú kerékpárúthoz.
Ezen a szakaszon vegyes forgalmú mezőgazdasági út létesül, a meglévő földút nyomvonalán. A tervezett aszfalt burkolatú út szélessége 3,00 m, a padka mindkét oldalon 1,0-1,0 m széles, a tervezett koronaszélesség így 5,00 m.
A tervezett mezőgazdasági út süllyesztett szegélyek között épül, az előregyártott süllyesztett szegély sóálló kivitelű C30/37-MSZ 4798:2016 minőségű, a szegélyt megtámasztó betongerenda minősége C25/30-XF2.
A szakasz hossza: 187,16 m.
6/A szakasz: önálló vonalvezetésű, kétirányú kerékpárút, valamint mezőgazdasági út Nyíri külterületén a 016 és a 038 hrsz.-ú ingatlanokon és Bózsva külterületén a 01017 hrsz.-ú ingatlanon
A 6. szakasz nagyrészt Nyíri település külterületét érinti, a 016 és a 038 hrsz.-ú közutat, tervezési szakaszon az utolsó 180 m Bózsva közigazgatási területén a 01017 hrsz.-ú úton vezet.
A tervezett nyomvonal a meglévő földút nyomvonalát követi, a meglévő földút 2,0-2,5 m széles. A nyomvonal része az országos kéktúra nyomvonalának.
A meglévő földutat bozót ill. erdősáv határolja mindkét oldalon, a nyomvonal egyes részein bevágásban halad, máshol az egyik oldalon bevágásban, másik oldalán töltésben vezet az út. A meglévő földút nyomvonalán a tervezési szakasz kezdetén a Nyíri patak felett jelenleg egy 13 m nyílású műtárgy található, ettől a műtárgytól kb. 60 m-re időszakos vízfolyás feletti műtárgy található. A tervezési szakaszon Nyíri patak felett még egy műtárgy található, az 1+185,92 km szelvényben. A meglévő műtárgyak felújítása szükséges. A nyomvonal keresztezi a 3725 j. országos közutat. A nyomvonal teljes hosszban érint szennyvízvezetéket és hírközlési földkábelt.
A tervezési szakasz kezdete csatlakozik az előző szakaszban Nyíri területén tervezett mezőgazdasági úthoz, a 014 hrsz.-ú úttól kezdődik a szakasz. A nyomvonal az országos kéktúra nyomvonalán vezet.
Ezen a szakaszon önálló vonalvezetésű kétirányú külterületi kerékpárút létesül a meglévő földút nyomvonalán. A tervezett aszfalt burkolatú kerékpárút szélessége 2,55 m, a padka mindkét oldalon 0,5-0,5 m széles, a tervezett koronaszélesség így 3,55 m.
A 3725 j. ök. út keresztezését követően, az 1+089,87 - 1+202,00 km szelvények közötti szakaszon a szomszédos területek megközelíthetőségének érdekében vegyes használatú mezőgazdasági útként került megtervezésre a nyomvonal. A tervezett aszfalt burkolatú út szélessége 3,00 m, a padka mindkét oldalon 1,0-1,0 m széles, a tervezett koronaszélesség így 5,00 m.
A tervezési szakasz kezdetén és végén a mezőgazdasági útszakaszokhoz való csatlakozásnál, valamint a 3725 j. ök. út keresztezése előtt ill. után a kerékpárútra való felhajtás megakadályozása érdekében a kerékpárúton trapéz alakú, mindkét oldalon nyitható és zárható behajtásgátló elem készül.
A magassági vonalvezetés a meglévő földút magasságát követi, a bevágás és töltés miatt, valamint az utat szegélyező erdősáv miatt jelentős magassági korrekciót nem készül.
A tervezett szilárd burkolatú útról lefolyó csapadékvizek a területen belül elszikkadnak, árkot nem terveztünk. A szakaszon található árkok tisztítása szükséges. A tervezett oldalesések egyirányúak, a terephez alkalmazkodva a töltés oldalára esik. A terep adottságoknak megfelelően a meglévő földút alatt átereszek találhatók, melyek biztosítják a terepen lefolyó vizek töltés alatti átvezetését a patak irányába.
A tervezett létesítmény építése során szükséges a meglévő átereszek átépítése a tervezett korona szélességének megfelelően, a teherbírás és vízelvezetés biztosítása érdekében.
A műtárgyak felújításának tervét külön szakági tervdokumentáció tartalmazza.
Nyíri és Bózsva településhatára a 2+532,29 km szelvényben található, a tervezési szakasz vége Bózsva területén vezet.
A tervezett kerékpárút kerti szegélyek között épül, az előregyártott süllyesztett szegély sóálló kivitelű C30/37-MSZ 4798:2016 minőségű, a szegélyt megtámasztó betongerenda minősége C25/30-XF2.
A szakasz hossza: 2532,63 m
1. rész hossz mindösszesen: 3375 m
Részletek a műszaki dokumentációban.