Vállalkozási keretszerződés – Komplex automata akadálymentesítő rendszer üzemeltetés
és támogatás, valamint fejlesztési szolgáltatás beszerzése Beszerzendő szolgáltatások
meghatározása Az Ajánlatkérőnél korábban bevezetésre került Automata akadálymentesítő
alkalmazások, webes felületek és valamennyi hozzájuk szorosan kapcsolódó komponensek
(...
Vállalkozási keretszerződés – Komplex automata akadálymentesítő rendszer üzemeltetés
és támogatás, valamint fejlesztési szolgáltatás beszerzése Beszerzendő szolgáltatások
meghatározása Az Ajánlatkérőnél korábban bevezetésre került Automata akadálymentesítő
alkalmazások, webes felületek és valamennyi hozzájuk szorosan kapcsolódó komponensek
(továbbiakban Rendszer) vonatkozásában folyamatos üzemeltetési, támogatási és eseti
megrendelés alapján fejlesztési szolgáltatások nyújtása. A Rendszer üzemeltetéséhez
az infrastruktúrát az Ajánlatkérő biztosítja. A Rendszer a következő részekből áll:
- Külső feliratfájl kezelő (KÜFE) - Menedzsment rendszer (MER) - Broadcast kijátszáshoz
szükséges komponensek - WPF alkalmazás MINTAKONFIGURÁCIÓS TÁBLÁZAT – a beszerzés tárgyára
vonatkozóan Cikkszám KM szerinti megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység SWF01-SZOLG18
Alkalmazás és alkalmazás infrastruktúrához tartozó üzemeltetési szolgáltatáshoz szolgáltatásmenedzser
7*24 (1 hónap/fő) 24 hónap/fő SWF01-PV Projektvezető (1 óra) 750 óra SWF01-SZF Szoftverfejlesztő
(1 óra) 3250 óra SWF01-ÜERSZ Üzleti elemző/rendszerszervező (1 óra) 900 óra SWF01-T
Tesztelő (1 óra) 700 óra SWF01-VSZF Vezető szoftverfejlesztő (1 óra) 2400 óra Az ajánlatkérő
a fenti teljes mintakonfigurációra kéri a részletes árajánlatot megtenni a DKÜ által
előírt excel táblázat (ajánlati árlista sablon) szerint, mely a dokumentáció 3. Segédletének
6. sz. melléklete. A mintakonfigurációs táblázatban jelölt SWF01-PV, SWF01-SZF, SWF01-ÜERSZ,
SWF01-T, SWF01-VSZF cikk-számok tekintetében a becsült teljes keretmennyiség: összesen
8 000 óra. Ajánlatkérő a mintakonfigurációs táblázatban jelölt SWF01-PV, SWF01-SZF,
SWF01-ÜERSZ, SWF01-T, SWF01-VSZF cikkszámok tekintetében a becsült teljes keretmennyiség
70%-ának lehívására vállal kötele-zettséget. Az SWF01-SZOLG18 cikkszámhoz tartozó
mennyiség nem keretmennyiség, tekintettel arra, hogy a rend-szer támogatási szolgáltatást
a nyertes ajánlattevő a szerződéskötéstől számított 24 hónapig tartó időtar-tam alatt
folyamatos szolgáltatásként nyújtja a rendelkezésre állási feltételek szerint. Alkalmazásüzemeltetés
támogatás szolgáltatás (L3) Nyertes Ajánlattevő feladata Level 3 szinten olyan szakértő
biztosítása, aki szerződéskötést követően folyamatos teljesítés mellett maximum 2
héten belül mélységében ismeri a Rendszer működését/funkcionalitását, az adatbázis
szerkezetet, valamint a rendszer fizikai és logikai architektúráját. Nyertes Ajánlattevőnek
a Rendszer üzemeltetés támogatás (üzemeltetői support szolgáltatás) tevékenység során
az alábbi tevékenységeket kell ellátnia: • Üzemzavar- és hibaelhárítás • Üzembiztosság
biztosítsa a 24/7/365-ös (azaz az év valamenyi napján 24 órás) rendelkezésre állással
• Hibaelemzés (gyökér ok feltárás és értékelés) • Rendelkezésre állás a válaszidők
táblázatban megjelölt kereteken belül (1. sz. táblázat) • Incidensek (hibák) elemzése
és elhárítása az egyes hiba kategóriákhoz rendelt megoldási időn belül (2. sz. táblázat)
• Szakértői kompetencia folyamatos fenntartása • Havi riport készítése a bejelentett
incidensek státuszára vonatkozóan Rendelkezésre állás és válaszidők Nyertes ajánlattevő
feladata a Hibabejelentő rendszerben bejelentett hibák kezelése és megoldása azok
prioritása szerint. Az elvárt rendelkezésre állás: Napi rendelkezésre állás Napi 24
óra (0:00 – 23:59) Heti rendelkezésre állás 7 x 24 (munkanapokon és munkaszüneti napokon
egyaránt) SLA biztosított incidensszám (éves keret) korlátlan Release ciklus (éles
és teszt rendszerre kiadandó release-k gyakorisága) szükség szerint 1. számú táblázat
Az elvárt válaszidők ügyfélszolgálati időben Hiba prioritása Hibaelhatárolás megkezdése*
Prioritási szint definíciója 1 (kritikus) 2 munkaórán belül A Rendszer olyan hibája,
amely az Ajánlatkérő legfőbb üzleti folyamatait (pl. folyamatos, biztonságos adáskijátszás,
folyamatban lévő műsorgyártás) ellehetetleníti, vagy a Rendszer biztonságát veszélyezteti,
vagy a kapcsolódó Rendszer(ek) üzembiztonságát veszélyezteti, vagy az Ajánlatkérő
harmadik féllel szemben fennálló kötelezettségeinek határidőben történő teljesítését
akadályozza és a Rendszer adott funkciója, vagy komponense semmilyen megkerülő megoldással
nem használható. 2 (súlyos) 8 munkaórán belül A Rendszer általános funkcionalitásában,
működésében jelentkező hiba, mely a Rendszer üzemszerű működését, vagy az Ajánlatkérő
üzleti folyamatának általános működését veszélyezteti, adatvesztést, vagy adatinkonzisztenciát
okoz a Rendszerben, vagy a kapcsolódó Rendszer(ek)ben. 3 (normál) 40 munkaórán belül
A Rendszer üzemszerű működését hátráltató hiba, mely az Ajánlatkérő üzletmenetét nem
akadályozza, azonban a funkció használata többletmunkával, vagy elkerülő megoldások
használatával jár. 4 (alacsony) 80 munkaórán belül A Rendszerben előforduló olyan
hiba, mely nincs kihatással a Rendszer általános funkcionalitására, működésére, vagy
az Ajánlatkérő üzleti folyamatának általános működése szempontjából nem releváns.
2. számú táblázat *Ajánlatkérő munkaórának tekinti a külön jogszabály szerinti munkanapokon
9.00 és 17.00 óra közé eső valamennyi 60-60 perces időtartamot. Amennyiben a hiba
feloldásához szükséges a kapcsolódó rendszer szolgáltatójának a bevonása is, a válaszidő
a szolgáltató válaszidejével kitolódik. Erőforrásszükséglet: Cikkszám KM szerinti
megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység SWF01-SZOLG18 Alkalmazás és alkalmazás infrastruktúrához
tartozó üzemeltetési szolgáltatáshoz szolgáltatásmenedzser 7*24 (1 hónap/fő) 24 hónap/fő
Lehívható keretóraszám Változáskezelési szolgáltatás során végrehajtandó tevékenységek:
a Rendszerhez kapcsolódóan az Ajánlatkérő által meghatározott szoftverfejlesztési
és tanácsadási feladat, többek között a rendszer üzemeltetése során felmerülő változtatásokra,
bővítésekre, hibajavításokra, integrációs feladatokra, jogszabálykövetésre, a kapcsolódó
dokumentációk elkészítésére és informatikai biztonsági feladatok elvégzése vonatkozó
igények teljesítésére. ***** Folyt. II.14