A szerződés tárgya: SIMIS IS rendszerű elektronikus állomási biztosítóberendezések
és centralizált elektronikus térközberendezés, Trainguard 2000 RBC, LEU egységek,
valamint jelfeladó balizok (vagyis: ETCS L2 részegységei, 4 vonalon), ILTIS rendszerű
számítógép alapú kezelőfelület és távvezérlő rendszerek, SIMIS LC rendszerű számítógépes
log...
A szerződés tárgya: SIMIS IS rendszerű elektronikus állomási biztosítóberendezések
és centralizált elektronikus térközberendezés, Trainguard 2000 RBC, LEU egységek,
valamint jelfeladó balizok (vagyis: ETCS L2 részegységei, 4 vonalon), ILTIS rendszerű
számítógép alapú kezelőfelület és távvezérlő rendszerek, SIMIS LC rendszerű számítógépes
logikával vezérelt elektronikus sorompó-berendezések, valamint tengelyszámláló rendszerek
és részegységeinek javítása, a javíthatatlanná vált alkatrészek azonos vagy azzal
egyenértékű alkatrésszel való pótlása (cserealkatrész biztosítása), a hibaelhárítási
és karbantartási munka telefonos és helyszíni támogatása, meghatározott részegységek
vizsgálata, karbantartása, az üzemeltető műszaki személyzet oktatása. A szolgáltatás
az alábbi vonalszakaszokat és biztosítóberendezéseket érinti: Állomások, vonalszakaszok:
Ferencváros „C” elágazás – Kelenföld – Székesfehérvár vonalszakasz, Angyalföld – Piliscsaba
vonalszakasz, Kelenföld – Pusztaszabolcs vonalszakasz, Monor – Szajol vonalszakasz,
Szajol – Gyoma vonalszakasz, Rákospalota-Újpest – Vácrátót vonalszakasz, Cegléd, Szajol
és Tiszatenyő állomások, Kétpó forgalmi kitérő, Budapest Kerepesi úti üzemirányító
központ Sorompóberendezés: Vácrátótra visszajelentett AS 255 AS 417 (Apafa – Mátészalka),
AS 452 (Apafa – Mátészalka), AS 17 (Nyíregyháza – Nyíregyháza külső), AS 486 (Nyírmada
– Vásárosnamény), AS 499 (Mátészalka – Vásárosnamény), AS 686 (Vásárosnamény – Tornyospálca),
AS 694 (Vásárosnamény – Tornyospálca), AS 35 (Komoró – Fényeslitke rendező) Ellenmenet
biztosítóberendezés: Pusztaszabolcs – Székesfehérvár, Börgönd – Szabadbattyán Debrecen,
Nagycsere, Sáránd, Tuzsér, Záhony, Mándok, Eperjeske rendező Szerencs – Mád vonalszakasz
és, Mezőzombor – Sátoraljaújhely vonalszakasz (Bodrogkeresztúr, Olaszliszka-Tolcsva,
Sárospatak, Sátoraljaújhely) Rétszilas – Cece – Vajta Járműdiagnosztika: Újfehértó
– Nyíregyháza, Karcag – Püspökladány - Kaba, Báránd-Sáp, Sóstóhegy – Kemecse, Nyírtelek
– Nyíregyháza Északi kitérő Egyéb pontszerűen telepített SIEMENS eszközök A szerződés
keretében elvégzendő feladatok részletes leírását a KD részeként kiadott műszaki leírás
és szerződéstervezet részletezi. A szerződés jellemzői: Vállalkozási keretszerződés
köttetik a nyertes vállalkozóval a szerződés aláírásától számított 36 hónapra. Lehívási
kötelezettség: a keretösszeg (nettó 378.000.000 Ft) 70 %-a. A keretösszegből a lehívások
fajtája és jelentősége az értékelési szempontoknál írtak szerint történik.