A szerződés tárgya: SIMIS IS rendszerű elektronikus állomási biztosítóberendezések és centralizált elektronikus térközberendezés,
Trainguard 2000 RBC, LEU egységek, valamint jelfeladó balizok (vagyis: ETCS L2 részegységei, 4 vonalon), ILTIS rendszerű számítógép
alapú kezelőfelület és távvezérlő rendszerek, SIMIS LC rendszerű számítógépes logikával vezérelt elektronikus sorompó-berendezések,
valamint tengel...
A szerződés tárgya: SIMIS IS rendszerű elektronikus állomási biztosítóberendezések és centralizált elektronikus térközberendezés,
Trainguard 2000 RBC, LEU egységek, valamint jelfeladó balizok (vagyis: ETCS L2 részegységei, 4 vonalon), ILTIS rendszerű számítógép
alapú kezelőfelület és távvezérlő rendszerek, SIMIS LC rendszerű számítógépes logikával vezérelt elektronikus sorompó-berendezések,
valamint tengelyszámláló rendszerek és részegységeinek javítása, a javíthatatlanná vált alkatrészek azonos vagy azzal egyenértékű
alkatrésszel való pótlása (cserealkatrész biztosítása), a hibaelhárítási és karbantartási munka telefonos és helyszíni támogatása,
meghatározott részegységek vizsgálata, karbantartása, az üzemeltető műszaki személyzet oktatása. A szolgáltatás az alábbi
vonalszakaszokat és biztosítóberendezéseket érinti: Állomások, vonalszakaszok: Ferencváros „C” elágazás – Kelenföld – Székesfehérvár
vonalszakasz, Angyalföld – Piliscsaba vonalszakasz, Kelenföld – Pusztaszabolcs vonalszakasz, Monor – Szajol vonalszakasz,
Szajol – Gyoma vonalszakasz, Rákospalota-Újpest – Vácrátót vonalszakasz, Cegléd, Szajol és Tiszatenyő állomások, Kétpó forgalmi
kitérő, Budapest Kerepesi úti üzemirányító központ Sorompóberendezés: Vácrátótra visszajelentett AS 255 AS 417 (Apafa – Mátészalka),
AS 452 (Apafa – Mátészalka), AS 17 (Nyíregyháza – Nyíregyháza külső), AS 486 (Nyírmada – Vásárosnamény), AS 499 (Mátészalka
– Vásárosnamény), AS 686 (Vásárosnamény – Tornyospálca), AS 694 (Vásárosnamény – Tornyospálca), AS 35 (Komoró – Fényeslitke
rendező) Ellenmenet biztosítóberendezés: Pusztaszabolcs – Székesfehérvár, Börgönd – Szabadbattyán Debrecen, Nagycsere, Sáránd,
Tuzsér, Záhony, Mándok, Eperjeske rendező Szerencs – Mád vonalszakasz és, Mezőzombor – Sátoraljaújhely vonalszakasz (Bodrogkeresztúr,
Olaszliszka-Tolcsva, Sárospatak, Sátoraljaújhely) Rétszilas – Cece – Vajta Járműdiagnosztika: Újfehértó – Nyíregyháza, Karcag
– Püspökladány - Kaba, Báránd-Sáp, Sóstóhegy – Kemecse, Nyírtelek – Nyíregyháza Északi kitérő Egyéb pontszerűen telepített
SIEMENS eszközök A szerződés keretében elvégzendő feladatok részletes leírását a KD részeként kiadott műszaki leírás és szerződéstervezet
részletezi. A szerződés jellemzői: Vállalkozási keretszerződés köttetik a nyertes vállalkozóval a szerződés aláírásától számított
36 hónapra. Lehívási kötelezettség: a keretösszeg (nettó 378.000.000 Ft) 70 %-a. A keretösszegből a lehívások fajtája és jelentősége
az értékelési szempontoknál írtak szerint történik.