„Cigánd- VP6-7.2.1.1-21- építés- 2024”
1. rész:
07 hrsz út felújítása
Az út kétirányú használattal, de az alacsony forgalom miatt egy forgalmi sávval és
kétoldali padkával tervezett. Tervezett zúzottkő pályaszerkezet: 4 cm M22, 30 cm M80,
30 cm Meszes stabilizáció. Tervezett padka pályaszerkezet: 10 cm murva 20-55. Az út
keresztmetszeti elrendezése 3,0 m zúzottköves útfelület, kétoldali 0,5 m széles padka,
mely mellett a m...
„Cigánd- VP6-7.2.1.1-21- építés- 2024”
1. rész:
07 hrsz út felújítása
Az út kétirányú használattal, de az alacsony forgalom miatt egy forgalmi sávval és
kétoldali padkával tervezett. Tervezett zúzottkő pályaszerkezet: 4 cm M22, 30 cm M80,
30 cm Meszes stabilizáció. Tervezett padka pályaszerkezet: 10 cm murva 20-55. Az út
keresztmetszeti elrendezése 3,0 m zúzottköves útfelület, kétoldali 0,5 m széles padka,
mely mellett a meglévő terep rendezése szükséges. Az út és padka kétoldali esésű. A
zúzottkő keresztesése 3%, a padka keresztesése 5%. Az út vonalvezetése a meglévő
telekhatárok közötti közel szinte egyenes a 1+544 végszelvényig. 463,20 m3, 6176 m2.
2. rész:
026 hrsz út felújítása
Az út kétirányú használattal, de az alacsony forgalom miatt egy forgalmi sávval és
kétoldali padkával tervezett. Tervezett zúzottkő pályaszerkezet: 4 cm M22, 30 cm M80,
30 cm Meszes stabilizáció, Tervezett