Irodaszerek (irodai kellékek és berendezések-bútor kivételével-, irodai papíráruk, leporellók és írószerek) beszerzése a szerződés időtartama alatt, legfeljebb a rendelkezésre álló keretösszeg (80.000.000,-Ft + ÁFA) erejéig.
Tekintettel arra, hogy a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tesz meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalom...
Irodaszerek (irodai kellékek és berendezések-bútor kivételével-, irodai papíráruk, leporellók és írószerek) beszerzése a szerződés időtartama alatt, legfeljebb a rendelkezésre álló keretösszeg (80.000.000,-Ft + ÁFA) erejéig.
Tekintettel arra, hogy a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tesz meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást az árazatlan költségvetésben, ezért az árazatlan költségvetésben szereplő megnevezések csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek, és a megnevezés tétel helyett azzal egyenértékű tétel is ajánlható.