Kapcsolat
I.D.: 106684110

Tételes BRAF+ tüdő-és melanoma kezelés

A szerződés típusa:
Árubeszerzés
A dokumentum típusa:
Eredménytájékoztatók
CPV kódok:
33690000
Ajánlatkérő szervezet:
Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
Rövid összefoglaló:
Tételes elszámolás alá eső hatóanyagok beszerzése keretmegállapodás megkötésére irányuló, a Kbt. 105. § (2) bekezdés a) pontja
szerinti nyílt eljárás keretében. Az objektív szempontokat és részletszabályokat a Közbeszerzési dokumentáció tartalmazza.
Valamennyi részben irányadó, hogy: - Amennyiben csak egy érvényes ajánlat kerül benyújtásra, Ajánlatkérő nem alkalmazza a
Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját, hanem egyetlen ajánlattevővel köti meg a keretmegállapodást és az objektív kritériumok
alkalmazására nem kerül sor a közvetlen megrendelések során. - Amennyiben egynél több, de négynél kevesebb ajánlati kötöttséggel
terhelt ajánlat kerül benyújtásra, Ajánlatkérő ezen érvényes ajánlatot benyújtó ajánlattevőkkel köti meg a keretmegállapodást
és az objektív kritériumok alkalmazására kerül sor a közvetlen megrendelések során. Jelen közbeszerzési eljárás tárgya (részenként):
1. MELANOMA BRAF POZITÍV KOMBINÁCIÓS (DUPLET) KEZELÉS 2. BRAF POZITÍV NEM KISSEJTES TÜDŐCARCINOMA KOMBINÁCIÓS (DUPLET) KEZELÉS
Érintett betegkör: a beszerzésre kerülő hatóanyagokkal valamennyi, a beszerzés tárgya szerinti indikációval érintett beteg
kezelésére kerül sor valamennyi részben. Teljesítés helye: A 9/1993 (IV. 2.) NM rendelet 1/A. számú mellékletében szereplő
az adott hatóanyagra meghatározott indikációs pont(ok)hoz a mindekor hatályos NEAK közleményben kihirdetett intézményi kör.
Érvényes ajánlattétel feltétele valamennyi részben: a 9/1993.(IV.2.) NM rend. 2/E. § (1) bekezdés szerinti elektronikus tételes
jelentési rendszerben az ajánlattételi határidő lejártáig történő regisztráció a KD-ban ismertetett módon. Szerződéskötés
feltétele: nyertes ajánlattevőnek az online jelentési rendszerben történő sikeres minősítés megszerzése a KD-ban részletezettek
szerint. Az elektronikus rendszer megtalálható: https:\\teteles.neak.gov.hu. Gyógyszer jótállási (lejárati) ideje valamennyi
részben: A gyógyszer jótállási (lejárati) ideje a jogszabályban vagy hatósági engedélyben megjelölt idő. Eladóként szerződő
Ajánlattevő köteles gondoskodni arról, hogy a gyógyszer lejárati ideje a mindenkori kiszállítástól számított legalább 12 hónapig
terjedjen azzal a kitétellel, hogy ha a gyógyszer lejárati ideje a kiszállításkor 12 hónapnál kevesebb, a lejárati időn belül
fel nem használt gyógyszert, a lejárati idő előtt legfeljebb 1 hónappal legalább 12 hónapos lejáratúra cseréli.
 
 
Nuts kód:
Budapest, Extra-Regio
Összefoglaló:
Tételes elszámolás alá eső hatóanyagok beszerzése keretmegállapodás megkötésére irányuló, a Kbt. 105. § (2) bekezdés a) pontja szerinti nyílt eljárás keretében. Az objektív szempontokat és részletszabályokat a Közbeszerzési dokumentáció tartalmazza. Valamennyi részben irányadó, hogy: - Amennyiben csak egy érvényes ajánlat kerül benyújtásra, Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját, h...
Tételes elszámolás alá eső hatóanyagok beszerzése keretmegállapodás megkötésére irányuló, a Kbt. 105. § (2) bekezdés a) pontja szerinti nyílt eljárás keretében. Az objektív szempontokat és részletszabályokat a Közbeszerzési dokumentáció tartalmazza. Valamennyi részben irányadó, hogy: - Amennyiben csak egy érvényes ajánlat kerül benyújtásra, Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját, hanem egyetlen ajánlattevővel köti meg a keretmegállapodást és az objektív kritériumok alkalmazására nem kerül sor a közvetlen megrendelések során. - Amennyiben egynél több, de négynél kevesebb ajánlati kötöttséggel terhelt ajánlat kerül benyújtásra, Ajánlatkérő ezen érvényes ajánlatot benyújtó ajánlattevőkkel köti meg a keretmegállapodást és az objektív kritériumok alkalmazására kerül sor a közvetlen megrendelések során. Jelen közbeszerzési eljárás tárgya (részenként): 1. MELANOMA BRAF POZITÍV KOMBINÁCIÓS (DUPLET) KEZELÉS 2. BRAF POZITÍV NEM KISSEJTES TÜDŐCARCINOMA KOMBINÁCIÓS (DUPLET) KEZELÉS Érintett betegkör: a beszerzésre kerülő hatóanyagokkal valamennyi, a beszerzés tárgya szerinti indikációval érintett beteg kezelésére kerül sor valamennyi részben. Teljesítés helye: A 9/1993 (IV. 2.) NM rendelet 1/A. számú mellékletében szereplő az adott hatóanyagra meghatározott indikációs pont(ok)hoz a mindekor hatályos NEAK közleményben kihirdetett intézményi kör. Érvényes ajánlattétel feltétele valamennyi részben: a 9/1993.(IV.2.) NM rend. 2/E. § (1) bekezdés szerinti elektronikus tételes jelentési rendszerben az ajánlattételi határidő lejártáig történő regisztráció a KD-ban ismertetett módon. Szerződéskötés feltétele: nyertes ajánlattevőnek az online jelentési rendszerben történő sikeres minősítés megszerzése a KD-ban részletezettek szerint. Az elektronikus rendszer megtalálható: https:\\teteles.neak.gov.hu. Gyógyszer jótállási (lejárati) ideje valamennyi részben: A gyógyszer jótállási (lejárati) ideje a jogszabályban vagy hatósági engedélyben megjelölt idő. Eladóként szerződő Ajánlattevő köteles gondoskodni arról, hogy a gyógyszer lejárati ideje a mindenkori kiszállítástól számított legalább 12 hónapig terjedjen azzal a kitétellel, hogy ha a gyógyszer lejárati ideje a kiszállításkor 12 hónapnál kevesebb, a lejárati időn belül fel nem használt gyógyszert, a lejárati idő előtt legfeljebb 1 hónappal legalább 12 hónapos lejáratúra cseréli.

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció