Kapcsolat
I.D.: 107522416

Útépítés Alsóörsön 2024 - szerződésmódosítás

A szerződés típusa:
Építési beruházás
A dokumentum típusa:
Egyéb információ
CPV kódok:
45233220-7
Ajánlatkérő szervezet:
Alsóörs Község Önkormányzata
Rövid összefoglaló:
Alsóörsön, a már szilárd burkolattal rendelkező Máy utcához történő csatlakozással, a Kalász, az Iklódy és a Hamvas utcák szilárd burkolattal történő kiépítése történik, összesen mintegy 435 méter hosszban, 5,0 m burkolatszélességgel. Az építéssel érintett utak tervezése az e-UT 03.01.11 Közutak tervezése (KTSZ) Útügyi Műszaki Előírás szerint történt.
Tervezési osztályuk: B.VI.d.A
− tervezési sebesség: 30 km/h
− kiépítés módja: kétirányú 2x1 forgalmi sáv
− korona szélesség: 7,0 m
− pályaszélesség: 5,0 m
− oldalesése:
− Kalász utca: egyoldali 2,5 % balra,
− Hamvas és Iklódy utcák: középre („V” kialakítással) 2,5 %,
− padka szélessége: 1,0-1,0 m
− burkolatszél lezárás:
− Kalász utca: jobb oldalon K, bal oldalon kiemelt szegéllyel (kapubejárónál K szegéllyel)
− Hamvas és Iklódy utcák kétoldali K szegéllyel
− hossz:
− Kalász utca: 207,33 méter,
− Halász és Iklódy utcák: 114,0 méter, valamint a Málna utca burkolatszéléhez igazodás,
− burkolat anyaga: aszfalt
− teherbírása: „A1”, nagyon könnyű,
− vízelvezetés (csak az útfelületek vizét vezeti el):
− Kalász utca: a burkolatra hulló csapadékvíz az esésviszonyok által víznyelőkön keresztül zárt csapadékelvezető csatornába kerül, melynek befogadója a May utca nyílt árka.
− Hamvas és Iklódy utcák: útburkolat tengelyében folyik a szakasz elején kiépítendő rácsos folyókába, ahonnan áteresz segítségével a Kalász utcai tervezett csapadékcsatornába kerül bevezetésre.
− közvilágítás: már ki van építve,
− magassági kialakítás: igazodás a meglévő terep/földút adottságaihoz figyelve a már kiépített kapubejárókra is
− műtárgyak: vízelvezetéshez kapcsolódó építmény (csapadékcsatorna)
Kapubejárók: A tervezési területen van pár már kiépített kapubejáró, mely a mostani földút burkolatszéléhez csatlakozik. Ezen térkő burkolatok részbeni visszabontása szükséges a burkolatszélesítés, igazodás végett. A kapubejárók átépítését az adott tulajdonossal a kivitelezés megkezdése előtt egyeztetni szükséges.
Kalász utcában a bal oldali kiemelt szegélyes lezárást a kapubejáróknál K szegélyre kell cserélni.
A gazdaságosság, a fenntarthatóság és a vonatkozó műszaki előírások szerint a tervezett út szerkezete a várható forgalomnagyság „A1” forgalmi terhelési osztály esetén:
− 4 cm vtg. AC-11 kopó aszfalt kopóréteg
− 6 cm vtg. K-11 kötőrtg.
− 15 cm vtg. Ckt.
− 20 cm vtg. murva ágyazat
Részletek a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki dokumentációban.
 
 
Melléklet(ek):
  1. portal_ehr-237152024.pdf
Nuts kód:
Összefoglaló:
Alsóörsön, a már szilárd burkolattal rendelkező Máy utcához történő csatlakozással, a Kalász, az Iklódy és a Hamvas utcák szilárd burkolattal történő kiépítése történik, összesen mintegy 435 méter hosszban, 5,0 m burkolatszélességgel. Az építéssel érintett utak tervezése az e-UT 03.01.11 Közutak tervezése (KTSZ) Útügyi Műszaki Előírás szerint történt. Tervezési osztályuk: B.VI.d.A − tervezési sebesség: 30 km/h − kiépítés mó...
Alsóörsön, a már szilárd burkolattal rendelkező Máy utcához történő csatlakozással, a Kalász, az Iklódy és a Hamvas utcák szilárd burkolattal történő kiépítése történik, összesen mintegy 435 méter hosszban, 5,0 m burkolatszélességgel. Az építéssel érintett utak tervezése az e-UT 03.01.11 Közutak tervezése (KTSZ) Útügyi Műszaki Előírás szerint történt. Tervezési osztályuk: B.VI.d.A − tervezési sebesség: 30 km/h − kiépítés módja: kétirányú 2x1 forgalmi sáv − korona szélesség: 7,0 m − pályaszélesség: 5,0 m − oldalesése: − Kalász utca: egyoldali 2,5 % balra, − Hamvas és Iklódy utcák: középre („V” kialakítással) 2,5 %, − padka szélessége: 1,0-1,0 m − burkolatszél lezárás: − Kalász utca: jobb oldalon K, bal oldalon kiemelt szegéllyel (kapubejárónál K szegéllyel) − Hamvas és Iklódy utcák kétoldali K szegéllyel − hossz: − Kalász utca: 207,33 méter, − Halász és Iklódy utcák: 114,0 méter, valamint a Málna utca burkolatszéléhez igazodás, − burkolat anyaga: aszfalt − teherbírása: „A1”, nagyon könnyű, − vízelvezetés (csak az útfelületek vizét vezeti el): − Kalász utca: a burkolatra hulló csapadékvíz az esésviszonyok által víznyelőkön keresztül zárt csapadékelvezető csatornába kerül, melynek befogadója a May utca nyílt árka. − Hamvas és Iklódy utcák: útburkolat tengelyében folyik a szakasz elején kiépítendő rácsos folyókába, ahonnan áteresz segítségével a Kalász utcai tervezett csapadékcsatornába kerül bevezetésre. − közvilágítás: már ki van építve, − magassági kialakítás: igazodás a meglévő terep/földút adottságaihoz figyelve a már kiépített kapubejárókra is − műtárgyak: vízelvezetéshez kapcsolódó építmény (csapadékcsatorna) Kapubejárók: A tervezési területen van pár már kiépített kapubejáró, mely a mostani földút burkolatszéléhez csatlakozik. Ezen térkő burkolatok részbeni visszabontása szükséges a burkolatszélesítés, igazodás végett. A kapubejárók átépítését az adott tulajdonossal a kivitelezés megkezdése előtt egyeztetni szükséges. Kalász utcában a bal oldali kiemelt szegélyes lezárást a kapubejáróknál K szegélyre kell cserélni. A gazdaságosság, a fenntarthatóság és a vonatkozó műszaki előírások szerint a tervezett út szerkezete a várható forgalomnagyság „A1” forgalmi terhelési osztály esetén: − 4 cm vtg. AC-11 kopó aszfalt kopóréteg − 6 cm vtg. K-11 kötőrtg. − 15 cm vtg. Ckt. − 20 cm vtg. murva ágyazat Részletek a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki dokumentációban.

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció