Kapcsolat
I.D.: 107450722

Fintech laboreszközök beszerzése

A szerződés típusa:
Árubeszerzés
A dokumentum típusa:
Új kiírások, ajánlati felhívások
CPV kódok:
30000000
Beadási határidő:
2025.01.29 12:00
Ajánlatkérő szervezet:
Gábor Dénes Egyetem
Rövid összefoglaló:
A termékek szállításán túl Nyertes Ajánlattevőnek az alábbi feladatokat szükséges ellátni: „A betanítási feladatokat a Gábor
Dénes Egyetem központi telephelyén kell megvalósítani, míg az egyéb támogatási feladatokat, azok jellegétől függően a telepített
eszközök üzemelési épületében, vagy online szükséges ellátni. Nyertes Ajánlattevő kötelezettsége a szerződés közvetett tárgyainak
a teljesítési helyre történő leszállítása és átadása, valamint a műszaki leírásban foglalt egyéb kötelezettségek maradéktalan
ellátása. Az üzembe helyezés magában foglalja az eszköz Ajánlatkérő által meghatározott helyszínre történő leszállítását,
a használati helyen történő beszerelését, valamint telepítését (az eszköz jellegéhez mérten beleértve, de nem kizárólagosan
a BIOS frissítését, operációs rendszer telepítését, biztonsági, illetve driver frissítések telepítését, hálózati környezetbe
történő illesztését). A rendeltetésszerű használatra alkalmas módon történő üzembe helyezéshez felmerülő szükséges egyéb anyagok
biztosítása Ajánlattevő feladata. Az egyes eszközök üzembehelyezéséről Ajánlattevőnek üzembe helyezési jegyzőkönyvet kell
készítenie. Alapértelmezés szerint 12 hónap helyszíni garanciát, illetve jótállást vár el Ajánlatkérő, kivéve azon termékek
esetében, amelyeknél ettől eltérő időintervallumot rögzít a műszaki leírás. A beszerezni kívánt termékek listáját, illetve
az azokkal kapcsolatosan elvégzendő feladat részleteit a Műszaki Leírás (RRF21221202200020_GDE_Fintech_laboreszkozok_arazotabla)
tartalmazza.
Nuts kód:
Összefoglaló:
A termékek szállításán túl Nyertes Ajánlattevőnek az alábbi feladatokat szükséges ellátni: „A betanítási feladatokat a Gábor Dénes Egyetem központi telephelyén kell megvalósítani, míg az egyéb támogatási feladatokat, azok jellegétől függően a telepített eszközök üzemelési épületében, vagy online szükséges ellátni. Nyertes Ajánlattevő kötelezettsége a szerződés közvetett tárgyainak a teljesítési helyre tört...
A termékek szállításán túl Nyertes Ajánlattevőnek az alábbi feladatokat szükséges ellátni: „A betanítási feladatokat a Gábor Dénes Egyetem központi telephelyén kell megvalósítani, míg az egyéb támogatási feladatokat, azok jellegétől függően a telepített eszközök üzemelési épületében, vagy online szükséges ellátni. Nyertes Ajánlattevő kötelezettsége a szerződés közvetett tárgyainak a teljesítési helyre történő leszállítása és átadása, valamint a műszaki leírásban foglalt egyéb kötelezettségek maradéktalan ellátása. Az üzembe helyezés magában foglalja az eszköz Ajánlatkérő által meghatározott helyszínre történő leszállítását, a használati helyen történő beszerelését, valamint telepítését (az eszköz jellegéhez mérten beleértve, de nem kizárólagosan a BIOS frissítését, operációs rendszer telepítését, biztonsági, illetve driver frissítések telepítését, hálózati környezetbe történő illesztését). A rendeltetésszerű használatra alkalmas módon történő üzembe helyezéshez felmerülő szükséges egyéb anyagok biztosítása Ajánlattevő feladata. Az egyes eszközök üzembehelyezéséről Ajánlattevőnek üzembe helyezési jegyzőkönyvet kell készítenie. Alapértelmezés szerint 12 hónap helyszíni garanciát, illetve jótállást vár el Ajánlatkérő, kivéve azon termékek esetében, amelyeknél ettől eltérő időintervallumot rögzít a műszaki leírás. A beszerezni kívánt termékek listáját, illetve az azokkal kapcsolatosan elvégzendő feladat részleteit a Műszaki Leírás (RRF21221202200020_GDE_Fintech_laboreszkozok_arazotabla) tartalmazza.

Tesztelje most 7 napig
és értesüljön az aktuális kiírásokról e-mailben

Miért a Tender-értesítő.hu?

  • A legátfogóbb közbeszerzési
    értesítői adatbázis
    Magyarországon és Európában

  • Napi értesítés az új közbeszerzési
    értesítésekről e-mailben

  • Tapasztalt és segítőkész
    ügyfélszolgálat

Regisztráció